ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی اپلیکیشن Mobile Connect از dell
تکنولوژی

با اپلیکیشن اختصاصی دل تماس های ورودی از موبایل را روی رایانه خود پاسخ دهید

دسترسی به پیامک ها و تماس های ورودی از موبایل ها روی کامپیوتر یک مزیت بزرگ به حساب می آید و کمپانی دل با توجه به این واقعیت اقدام به معرفی اپلیکیشن «Mobile Connect» برای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۰۷:۵۰

دسترسی به پیامک ها و تماس های ورودی از موبایل ها روی کامپیوتر یک مزیت بزرگ به حساب می آید و کمپانی دل با توجه به این واقعیت اقدام به معرفی اپلیکیشن «Mobile Connect» برای رایانه های رومیزی خود کرده است.

همان طور که می دانید لپ تاپ های مک اپل مدت هاست که چنین امکانی را در اختیار دارندگان آیفون قرار داده اند، اما ویژگی برتر اپلیکیشن دل آن است که قابلیت کار با موبایل های هر دو پلتفرم محبوب اندروید و iOS را داراست.

معرفی اپلیکیشن Mobile Connect از dell

قرار است اپلیکیشن Mobile Connect روی اکثر رایانه های رومیزی و لپ تاپ هایی که توسط دل تولید می شوند نصب شود. البته قابلیت های این اپلیکیشن تنها به انتقال تماس ها و پیامک ها روی نمایشگر رایانه رومیزی شما محدود نمی شود و می تواند (در صورت اتصال به یک موبایل اندرویدی) صفحه نمایش موبایلتان را نیز به صورت کامل به نمایش بگذارد تا بتوانید همه چیز را از همین جا مدیریت نمایید.

البته لازم به ذکر است که برخی ویژگی ها که در بالا به آنها اشاره شد پیش از این نیز از طریق سینک موبایل با دستیار صوتی کورتانا در دسترس کاربران سیستم عامل ویندوز قرار داشته، اما Mobile Connect از رابط کاربری بسیار سرراست تر و البته قابلیت های همگام سازی بیشتری برخوردار است و از همه مهمتر می تواند با آیفون های اپل نیز جفت شود، مسئله ای که با توجه به محدود بودن پلتفرم iOS کاملاً جالب و غیر منتظره به نظر می رسد.

معرفی اپلیکیشن Mobile Connect از dell

هنوز مشخص نیست که کدام مدل از رایانه های رومیزی یا لپ تاپ های دل نخستین میزبان نرم افزار Mobile Connect خواهند بود، اما به نظر می رسد چند مدل از لپ تاپ های این شرکت در میان پیشگامان باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amir nori
    amir nori | ۲۰ دی ۱۳۹۶

    خیلی وقته سامسونگ همیچین قابلیتی رو داره
    راحت میشه با وای فای به لپتاپ و کامپیوتر وصل شد شفحه نمایش گوشی میاد روی دکستاپ میتونی فایل جا به جا کنی یا بازی هارو اجرا کنی حتی میشه پیام داد
    اسم نرم افزارشم هست
    sidesync

    • abbasalim
      abbasalim | ۲۰ دی ۱۳۹۶

      درسته ولی اون فقط برای گوشی های سامسونگ هست روی هر پی سی. این فقط لپتهای دل هس ت روی هر گوشی

مطالب پیشنهادی