ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست واقعیت مجازی Huawei VR2 هوآوی
تکنولوژی

هوآوی و معرفی یکی از ارگونومیک ترین هدست های واقعیت مجازی در CES

حدود دو ماه پیش هوآوی هدست واقعیت مجازی VR2 را در وطن خود معرفی نمود و حالا در نمایشگاه CES امسال کاربران غیر چینی نیز فرصت آن را یافته اند تا استفاده از این هدست ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۳

حدود دو ماه پیش هوآوی هدست واقعیت مجازی VR2 را در وطن خود معرفی نمود و حالا در نمایشگاه CES امسال کاربران غیر چینی نیز فرصت آن را یافته اند تا استفاده از این هدست را تجربه نمایند.

بر خلاف نسخه قبلی، هدست جدید هوآوی جایی برای قرار دادن موبایل هوشمند ندارد و در عوض می بایست آن را از طریق یک کابل USB-C به رایانه، تبلت یا یک موبایل هوشمند متصل نمود تا وارد یک دنیای مجازی با کیفیت نمایش 3K شوید.

به عبارت دیگر در VR2 یک نمایشگر با رزولوشن ۱۴۴۰×۱۶۰۰ در مقابل هر کدام از چشم های کاربر قرار می گیرد و به لطف نرخ بازنشانی تصویر ۹۰ هرتزی احتمالاً دیگر از خستگی و درد چشم و یا سرگیجه خبری نخواهد بود.

یکی از نخستین ویژگی هایی که در حین کار با هدست جدید هوآوی جلب نظر می کند، ارگونومی بسیار بالای آن و راحتی قرارگیری روی سر و صورت کاربر است. قابلیتی که سبب می شود بتوان از آن در ساعت های طولانی نیز به راحتی استفاده کرد.

هدست واقعیت مجازی هوآوی VR2

کنترلر ارائه شده همراه با هدست VR2 شما را به یاد هدست های Gear VR سامسونگ و هدست Daydream گوگل می اندازد. در بخش بالایی این کنترلر یک تاچ پد تعبیه و دکه های هوم و بازگشت نیز در پایین و پهلوی آن در دسترس قرار دارند.

هنوز از قیمت و زمان عرضه هدست واقعیت مجازی کمپانی هوآوی اطلاعی در دست نیز، اما انتظار می رود کمپانی چینی قیمتی رقابتی را برای محصول خود در نظر بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی