ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

 Altec Lansing
تکنولوژی

کمپانی Altec از اسپیکرهای جدید و مدل های به روز شده در CES رونمایی کرد

کمپانی آمریکایی «Altec Lansing» در نمایشگاه CES مجموعه ای از اسپیکرهای بروز شده و مدل های جدید را به نمایش گذاشته است. این مجوعه شامل اسپیکرهای جدید سری GVA مجهز  به دستیار هوشمند گوگل، اسپیکر Versa at ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

کمپانی آمریکایی «Altec Lansing» در نمایشگاه CES مجموعه ای از اسپیکرهای بروز شده و مدل های جدید را به نمایش گذاشته است.

این مجوعه شامل اسپیکرهای جدید سری GVA مجهز  به دستیار هوشمند گوگل، اسپیکر Versa at Home، ایربادهای بی سیم EVO MZX658 و هدفون های بلوتوثی با قابلیت حذف نویز است.

اسپیکر GVA1 - Live همانند دیگر محصولات Altec Lansing از قابلیت اتصال با وای فای تا 15 متر و همچنین بلوتوث برخوردار است. این اسپیکر به ووفری 2 اینجی و 2 پیسیو رادیاتور 2 اینچی مجهز است که وضوح فرکانس های Bass را چند برابر می  کند.

مدل بزرگتر GVA4 – Live از پلتفرم شارژ بی سیم Qiو نمایشگر lcd برخوردار است. Altec Lansing

این سری از اسپیکری قابل حمل نیز برخوردار است که GVA3 - Live To-Go نام دارد، از تائیدیه مقاومت در برابر آب IP67 بهره برده و باتری آن در صورت پخش مداوم 10 ساعت دوام می آورد.

ایربادهای بی سیم EVO MZX658 نسبت به مدل قبلی Freedom جمع و جورتر شده و از تائیدیه مقاومت در برابر آب IP67 بهره می بردند. Altec Lansingیکی از محدودیت های اصلی ایربادهای بی سیم میزان شارژدهی آنها است اما باتری EVO MZX658 امکان گوش دادن به موسیقی تا چند ساعت را فراهم آورده و علاوه بر این کیس نگهداری آن نیز به شارژ بی سیم Qi مجهز  شده تا کاربر از این لحاظ دغدغه چندانی نداشته باشد.

محصولات دیگر شامل هدفون های بلتوثی MZX900 Active Noise و اسپیکرهای  VersA at Hom و VersA To-Go است. علاوه بر این برخی هدفون های قبلی نیز به دستیارهای هوشمند گوگل و سیری مجهز  شده اند.

Altec Lansing برای اسپیکر های GVA1 Live، GVA3 Live To-Go و GVA4 Live at Home به ترتیب قیمت های 149، 129و 199 دلاری را در نظر گرفته است.

این در حالی است که ایرباد MZX658 EVO نیز 99 دلار قیمت خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی