ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت واکوم از تبلت های جدید 24 و 32 اینچی خود رونمایی کرد

تابستان سال گذشته بود که شرکت Wacom از اضافه کردن مدل های 24 اینچی و 32 اینچی به سری تبلت های Cintiq Pro خود خبر داد. این وعده امروز در CES عملی شد و بازدیدکنندگان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۲

تابستان سال گذشته بود که شرکت Wacom از اضافه کردن مدل های 24 اینچی و 32 اینچی به سری تبلت های Cintiq Pro خود خبر داد. این وعده امروز در CES عملی شد و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه توانستند که کار با این دو تبلت غول آسا را از نزدیک تجربه کنند.

تبلت های جدید دارای نمایشگر لبه به لبه شیشه ای هستند و از استایلوس Pro Pen 2 پشتیبانی به عمل می آورند که به 8192 سطح از فشار حساسیت دارد و دقت بسیار بالایی محسوب می شود.

به گفته واکوم، مدل 24 اینچی در دو نسخه دارای قلم یا قلم و صفحه لمسی تا اواخر ماه فوریه روانه بازار می شود، اما مدل 32 اینچی فقط گزینه قلم و صفحه لمسی را دارد و در بهار سال جاری به دست مشتریان خواهد رسید.

متأسفانه بر خلاف تبلت قدیمی Cintiq 27HD که دارای دکمه های میان بر قابل برنامه ریزی ExpressKeys بود، تبلت های جدید این خصوصیت را ندارند. برای همین واکوم یک ریموت کنترلر به اسم ExpressKey Remote طراحی کرده تا جایگزین این دکمه های میان بر باشد که در صورت تمایل می توانید آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

هر دو تبلت از نظر ابعاد بسیار بزرگ و غول آسا هستند، خصوصا وقتی آن ها را با یک آیپد پرو 9.7 اینچی مقایسه می کنید. اما این صفحه بزرگ می تواند برای طراحان حرفه ای و افرادی که در استودیوها کار می کنند بسیار مفید و کاربردی ظاهر شود.

مدل 32 اینچی این تبلت قرار است که با قیمت 3300 و مدل 24 اینچی با قیمت 2000 دلار در بازه زمانی اعلام شده روانه بازار شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • behdad mansouri
    behdad mansouri | ۲۱ دی ۱۳۹۶

    سرفس استودیو با این قیمت میشه گرفت!

  • علیرضا عابدی
    علیرضا عابدی | ۲۰ دی ۱۳۹۶

    داداش اینا تلویزیونه تبلت نیست

مطالب پیشنهادی