ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نگاهی به بازی های ارزشمندی که بزودی برای پلی استیشن 4 عرضه خواهند شد

در طول سال های اخیر، کنسول های پلی استیشن همیشه انتخاب خوبی برای تجربه بازی های فوق العاده به شمار می رفتند. آخرین کنسول سونی یعنی پلی استیشن 4 نیز از این قضیه معاف نیست. ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۱ دی ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

در طول سال های اخیر، کنسول های پلی استیشن همیشه انتخاب خوبی برای تجربه بازی های فوق العاده به شمار می رفتند. آخرین کنسول سونی یعنی پلی استیشن 4 نیز از این قضیه معاف نیست.

در سال آینده میلادی قرار است تا عناوین بزرگی برای این کنسول پرفروش منتشر شوند. از God of War و The Last of Us: Part II گرفته تا Detroit: Become Human، همگی از لیست بلند بالای بازی های بزرگی هستند که به زودی در اتاق نشیمن خانه شما قابل بازی خواهند بود.

بسیاری از هواداران سونی توقع داشتند تا در رویداد PlayStation Experience امسال، اطلاعات تازه ای از این بازی های بزرگ منتشر شود اما این رویداد مطابق انتظار طرفداران سونی پیش نرفت و اطلاعات خاصی از بازی های بزرگی که دارندگان پلی استیشن 4 انتظارشان را می کشند، منتشر نشد.

البته PlayStation Experience امسال خبرهای خوبی هم برای طرفداران پلی استشین 4 داشت. در طول این رویداد به تاریخ انتشار بازی های خوب ولی کمتر شناخته ای اشاره شد که قرار است تا در آینده ای نزدیک برای این کنسول عرضه شوند. در ادامه نگاهی به این بازی های ارزشمند و تاریخ انتشار آن ها خواهیم داشت که با وجود کیفیت بالای خود، بین اخبار بازی های بزرگ تر گم شده اند.

Guacamelee! 2

استودیو درینک باکس با عنوان Guacamelee به خوبی توانست تا دل هواداران سبک پلتفرمر را به دست آورد. بسیاری منتظر انتشار اخبار جدیدی از قسمت دوم این بازی بودند که سرانجام در طول هفته گیم پلی استیشن 2017، اطلاعات تازه ای از این عنوان منتشر شد.

قرار است تا نسخه دوم Guacamelee رنگین تر و عظیم از تر از همیشه باشد. باس فایت های جدیدی به بازی اضافه شده اند. تجربه چندنفره بازی نیز نسبت به نسخه قبل گسترده تر بوده و در قسمت دوم، امکان رد کردن مراحل به صورت 4 نفری نیز امکان پذیر خواهد بود.

هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این بازی مشخص نشده است اما به نظر می رسد که باید در یکی از نزدیک ترین روزهای سال 2018 میلادی، منتظر تجربه آن روی پلی استیشن 4 باشیم.

Street Fighter V: Arcade Edition

این گونه حس می شود که قرار است تا کپکام مشکل کمبود محتوایی را که پنجمین قسمت استریت فایتر با آن مواجه بود را به طور کامل رفع کند.

دو حالت Arcade و Extra Battle طبق درخواست های کاربران به این بازی اضافه شده و حالت آرکید بازی شامل 6 مسیر داستانی مختلف خواهد بود. همچنین قرار است تا در این نسخه حرکات رزمی جدیدی به کاراکترهای بازی اضافه شده و جلوه های بصری نیز بهبود پیدا کنند.

نکته جالب در رابطه با این بازی آن است که کاربرانی که نسخه اصلی استریت فایتر 5 را در اختیار دارند، بدون پرداخت هیچ پولی به این محتوای اضافی دسترسی پیدا خواهند کرد و در حالت عادی این عنوان 40 دلار قیمت خواهد داشت. این بازی در 26 دی ماه برای پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس خواهد بود.

The Gardens Between

این عنوان که در هفته گیم پاریس به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 معرفی شد، از همان ابتدا توجه بسیاری از علاقه مندان به بازی های مستقل را به خود جلب کرد. The Gardens Betweenداستان دو نوجوانی را روایت می کند که در فضایی سورئال گیر کرده و با سعی در حل معماهایی که در این فضا سه بعدی که کلیت گیم پلی بازی را تشکیل می دهند، قصد نجات خود را دارند.

گرافیک هنری چشم نواز و فضای دل نشین بازی در کنار معما های خلاقانه آن، همگی باعث می شوند تا The Gardens Between که در سال 2018 منتشر خواهد شد، یکی از مورد انتظارترین بازی های سال آینده میلادی در سبک ادونچر معمایی باشد.

مدت زیادی می شود که علاقه مندان به بازی هایی در سبک عناوینی مانند Advance Wars، تجربه ای شبیه به این بازی را نداشته اند. بعد از آن که نینتندو از سال 2008 تا به امروز، هیچ نسخه جدیدی را از این سری عرضه نکرد، سازندگان بازی Tiny Metal در استودیو Area 35 سعی کرده اند تا عنوانی هم سبک را نزدیک به کیفیت سری Advance Wars خلق کنند.

این بازی که کمتر از سه روز دیگر برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد، با گرافیک هنری دوست داشتنی و گیم پلی پر از جزییات، Tiny Metal یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی محسوب می شود که به بازی های استراتژیک کنسولی علاقه مند هستند.

Donut County

در PlayStation Experience 2017 مشخص شد که بازی Donut County به عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی های ماجرایی پی سی، برای پلی استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد.

این بازی ماجرایی شما در نقش یک راکون قرار خواهید می دهد که از با هدف حفاظت از دوستان خود در مقابل یک شرکت شیطانی، به حل معماهای مختلف می پردازد. بازی در سال 2018 میلادی برای پلی استیشن 4، پی سی، مک و IOS عرضه خواهد شد.

این بازی رو می توان یکی از هنری ترین عناوین سال جاری میلادی دانست. ما به عنوان مردی که در خاطرات نامزد خود سفر می کند، با محیط های رنگین و رویایی مختلفی روبرو خواهیم شد و داستان فانتزی زیبایی را تجربه خواهیم کرد.

بسیاری از افرادی که Anamorphine را تجربه کرده بودند، به علت تم خاص هنری بازی، آن را برای پلتفرمی مانند پلی استیشن وی آر مناسب می دانستند و به نظر می رسد که سازندگان بازی نیز سرانجام به همین نتیجه رسیده اند.

این بازی زیبا هم در حالت معمولی برای پلی استیشن 4 در دسترس بوده و همزمان از قابلیت واقعیت مجازی کنسول سونی نیز بهره خواهد برد. Anamorphine در بهار سال آینده میلادی برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

Wattam

Wattam یکی دیگر از بازی های مستقل هیجان انگیز این لیست محسوب می شود. این عنوان که در ابتدا در سال 2014 معرفی شد، در این سه سال، بالا و پایین های زیادی را تجربه کرده است، از عوض شدن بخشی از تیم سازنده بازی گرفته تا تغییر ناشر آن همگی باعث شدند تا عرضه تا به امروز به تاخیر بیفتد.

این بازی که داستان آن در شهری با مردمی عجیب، رنگارنگ و دوست داشتنی روایت می شود، سرانجام در سال آینده میلادی برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. مطابق نمایش هایی که از این عنوان منتشر شده است، Wattam حس خوب ماجراجویی را به شما و همراه دیگرتان در بازی منتقل خواهد کرد.

Wattam از آن دسته بازی هایی خواهد بود که در نهایت، لبخندی را روی لب شما آورده و شما را با بعد دیگری از بازی های ویدیویی که در آن بخش های فنی اهمیت کمتری داشته و عنصر هنر پر رنگ تر است، آشنا خواهد کرد.

Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come: Deliverance از آن دست بازی هایی است که می تواند به یکی از سوپرایزهای سال آینده صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شود. نقش آفرینی جدید استودیو وارهورس که تمی قرون وسطایی دارد، نشانه هایی از ظهور یک فرانچایز موفق دیگر از اروپای شرقی را در خود جای داده است.

بازی پلی استیشن 4

تفاوت اصلی این بازی با عناوین موفقی مانند ویچر و اسکایریم در این نکته است که برخلاف معمول، از عنصر جادو در بازی خبری نبوده و همه چیز به صورت رئال و نزدیک به واقعیت دبنال خواهد شد.

داستان بازی در سال 1403 میلادی جریان داشته و در استان بوهم کشور جمهوری چک اتفاق خواهد افتاد. باید دید که سازندگان تا چه حدی می توانند سبک نقش آفرینی را به جلو برده و به انتظارات هواداران این ژانر، پاسخ بدهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی