ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات و تاریخ عرضه احتمالی پرچمدار ال جی جی 7 فاش شد

در حالی که روز گذشته، نام موبایل LG G7 در سایت رسمی ال جی و در دسته بندی Quick Charge 4.0 رویت شد و ما را به این فکر فرو برد که باید منتظر پرچمداری ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

در حالی که روز گذشته، نام موبایل LG G7 در سایت رسمی ال جی و در دسته بندی Quick Charge 4.0 رویت شد و ما را به این فکر فرو برد که باید منتظر پرچمداری مجهز به اسنپدراگون 845 یا 835 کوالکام باشیم، یک نشریه کره ای اخیراً مشخصات سخت افزاری و حتی تاریخ عرضه دستگاه را منتشر کرده است.

با استناد به اطلاعات این نشریه، جی 7 همراه با اسنپدراگون 845 عرضه می شود که پیشرفت مناسبی نسبت به اسنپدراگون 821 موجود در جی 6 خواهد بود. منبع مورد اشاره مدعی شده که جی 7 از حافظه رم 6 گیگابایتی بهره می برد و ال جی قصد دارد یکی از قدرتمندترین پرچمداران امسال را معرفی کند. خبر خوب دیگر اینکه جی 7 مانند V30، نمایشگری از نوع OLED با حاشیه اندک خواهد داشت.

ال جی قصد دارد یکی از قدرتمندترین پرچمداران امسال را معرفی کند

از منظر تاریخ عرضه، به نظر می رسد که بعد از رونمایی رسمی در کنگره جهانی موبایل، ال جی برای اواسط ماه مارس هدف گذاری کرده است؛ یعنی دقیقاً زمانی که گلکسی اس 9 سامسونگ هم روانه بازار خواهد شد. با این حال، مدیر واحد موبایل ال جی مدتی پیش گفته که این کمپانی، نسبت به عرضه اس 9 در ماه مارس نگران نیست و قصد دارد وجوه تمایز جی 7 را در اولویت تبلیغات خود قرار دهد.

گذشته از این ها، به نظر می رسد که عرضه دستگاه در چند مرحله انجام می شود. بنابر گزارش ها، ال جی با سه اپراتور مخابراتی بزرگ در کره وارد همکاری شده تا G7 را طی ماه آوریل عرضه کند؛ بنابراین احتمالاً باید منتظر عرضه ابتدایی جی 7 در آمریکا و سایر بازارهای بزرگ جهان، و سپس کره جنوبی باشیم. در نهایت باید افزود که از دیگر مشخصات احتمالی جی 7، می توان به استاندارد IP68، اسکنر عنبیه چشم، دو دوربین دوگانه در پشت و جلو و شارژ وایرلس اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Dandelions
    Dandelions | ۲۳ دی ۱۳۹۶

    هر کس یه نظری در مورد طراحی داره و ولی بیشتریا خوششون اومده. تک و توک دوست نداشتن. و مذاقشون خوش نیومده. اما در هر صورت ال جی جی 6 در بازارهای پیشرفته و در حال توسعه با استقبال رو به رو شده. و در مقایسه با مدل‌های قبلی و قدیمی تر فروش بیشتری داشته، چون هم طراحیش خیلی خیلی بهتر شده هم بهترین و متفاوت ترین و جذاب ترین و پیشرفته ترین امکانات مدرن روز رو داره و دل خیلی ها رو به دست اورده..

  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۲۱ دی ۱۳۹۶

    چه حالی بده بهتر s9 بشه

  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۲۱ دی ۱۳۹۶

    دوربین دوگانه در پشت و جلو ?

  • سعید
    سعید | ۲۱ دی ۱۳۹۶

    بعنوان یک مشتری وفادار که 4 نسل از گوشیهای ال جیو خریده دارم نظر میدم. متاسفانه هنوز که هنوزه بخش موبایلش داره لنگ میزنه. هرچی میده باید یچیزیش مشکل داشته باشه.بوت لودر که تو ایران لاکه. میراکست که تو ایران برا کیو6 فعال نیست. فلان آپشن فعاله جاش یچی دیگه غیرفعاله و و و . شخصا دیگه خسته شدم. گوشی بعدیم هرچیزی باشه دیگه ال جی نیست

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۳ دی ۱۳۹۶

      ال جی به قیمت پیاده کردن ایده های نو و پیشرفته تو محصولاتش اقدامات مختلفی انجام داد که متأسفانه به ذائقه برخی خوش نیومده. حداقل تو بازار ایران این طوریه. مثلا خود جی 5 با اینکه طراحی ماژولارش کلی جایزه برنده شد و از طرف خیلی از کارشناسای طراحی جایزه گرفت اما خب بعضی ها استقبال نکردن. در هر صورت ال جی ترجیح میده به جای کپی کردن سیاست های ناپایدار شرکت های دیگه خوش دست به کار بشه و با روش آزمون و خطا جلو بره. حتماً یه روز موفق میشه! اما خب باید حق بدین که نمیشه همه کاربرای دنیا رو صد در صد راضی کرد. همین جی 5 یا V20 که شاید خیلی ها خوششون نیومده یا میگن باتریش فلانه و اینا ، خیلی از کاربرا هیچ مشکلی باهاش ندارن. مشکل فنی تو خیلی از گوشی ها هست. و مختص ال جی نیست فقط. یه کم واقع بین باشیم بهتره.

  • omid apk 2024
    omid apk 2024 | ۲۱ دی ۱۳۹۶

    الجی عشقه خداکنه امسال دیجیاتو پرچمدارا و میان رده های الجی رو آنباکسینگ و نقد و بررسی کنه هم متنی هم ویدیویی دیجیاتو فقط عاشقه سامسونگ و هوآوی هست نمیدونم به چه دلیل.

    • Montobella
      Montobella | ۲۲ دی ۱۳۹۶

      اره واقعا.
      سر G6 واقعا کم لطفی کرد

      • Dandelions
        Dandelions | ۲۳ دی ۱۳۹۶

        هر کس یه نظری در مورد طراحی داره و ولی بیشتریا خوششون اومده. تک و توک دوست نداشتن. و مذاقشون خوش نیومده. اما در هر صورت ال جی جی 6 در بازارهای پیشرفته و در حال توسعه با استقبال رو به رو شده. و در مقایسه با مدل‌های قبلی و قدیمی تر فروش بیشتری داشته، چون هم طراحیش خیلی خیلی بهتر شده هم بهترین و متفاوت ترین و جذاب ترین و پیشرفته ترین امکانات مدرن روز رو داره و دل خیلی ها رو به دست اورده.. کم لطفی نکنین دیگه

مطالب پیشنهادی