ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی مشغول روی آوردن به استراتژی های متفاوت برای سوددهی واحد موبایل است

روز گذشته دراخبار خواندیم که ال جی ظاهراً قصد دارد معرفی پرچمدار جی 7 را به اواسط ماه مارس موکول کند. این کمپانی کره ای حالا اعلام کرده که در حال ایجاد تغییراتی اساسی در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

روز گذشته دراخبار خواندیم که ال جی ظاهراً قصد دارد معرفی پرچمدار جی 7 را به اواسط ماه مارس موکول کند. این کمپانی کره ای حالا اعلام کرده که در حال ایجاد تغییراتی اساسی در استراتژی اسمارت فون های خود است تا بتواند واحد موبایل را به سوددهی برساند.

جو سئونگ-جین، مدیرعامل ال جی الکترونیکس اخیراً در جریان نمایشگاه CES 2018 به مصاحبه با رسانه های کره ای پرداخته است و به برخی سوالات در این باره پاسخ داده. هنگامی که از او خواسته شد بازه زمانی احتمالی معرفی جی 7 را اعلام کند، رییس هئیت مدیره ال جی گفت که موبایل های آتی این شرکت «زمانی که لازم باشد» معرفی می شوند و تاریخ رونمایی از آنها، دیگر لزوماً برای رقابت با سایر کمپانی تعیین نمی گردد.

مدیرعامل ال جی می گوید موبایل های آتی این شرکت «زمانی که لازم باشد» معرفی می شوند

جو می گوید ال جی قصد دارد موبایل های پرچمدار خود را برای مدتی بیشتر در بازی نگه دارد و برای تحقق این مهم، از متدهای مختلفی مانند عرضه چند ورژن مختلف از یک مدل استفاده خواهد کرد.

جالب است بدانید که مدیرعامل ال جی، دلیل تغییر استراتژی های خود را مشکلات مالی واحد موبایل نمی داند و در عوض اشاره می کند که دستیابی به پلتفرمی مناسب برای مدتی طولانی، اهمیت فراوانی دارد. در نهایت باید افزود که انتظار می رود ال جی در گزارش مالی خود از سه ماهه پایانی سال 2017، خبر از ضرردهی واحد موبایل بدهد و اگر چنین اتفاقی بیفتد، این واحد برای یازدهمین سه ماهه پیاپی، در وضعیت قرمز به سر می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Sahand
    Sahand | ۲۲ دی ۱۳۹۶

    موبایل های الجی زیاد جالب نیستند

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۳ دی ۱۳۹۶

      ال جی ادعایی نداره در زمینه تلفن هوشمند اما تو چند سال گذشته ثابت کرده که اگه بخاد میتونه بهترین ها رو تولید کنه و همیشه پرچمداراش از بهترین و تاپ ترین مدل هایی هستند که کارشناسان این صنعت معرفی میکنن. ال جی در زمینه لوازم خانگی، صوتی و تصویری و دستگاه های تهویه مطبوع یکی از برندهای اول هستش و همیشه محصولاتی که تولید می کنه در عین حال که طراحی شیک و مبتکرانه ای دارند فناوری های پیشرفته ای هم دارن که برای اولین بار در محصولاتش به کار رفته. در زمینه تلفن های هوشمند هم داره سعی خودش رو میکنه و مطمئن باشید همون طور که بخش های دیگه اش اوله، موبایل هاش هم اول خواهند بود. چون در زمینه طراحی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری دقت و وسواس خاصی داره و سعی میکنه بهترین ها رو انتخاب کنه و بیشترین امکانات رو در محصولات خودش بگنجونه.

  • sina
    sina | ۲۲ دی ۱۳۹۶

    به نظرم امسال الجی در واحد موبایلش یک شوکی میخواد وارد کنه و رقابت سنگینی رو انجام بده هر چند تا الان هم طرفدارهای خودش رو داره ولی بی نقص تر وارد شه عالی میشه

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۳ دی ۱۳۹۶

      حتما همین طور هستش. ال جی حتما تصمیمات مهمی گرفته و داره سیاست خودشو تغییر میده. و بدون شک باید منتظر شگفت زده شدن با محصولات بعدی ال جی باشیم هم تو سری وی و هم جی. چون وقتی کلید پشت رو از جی 5 حذف کرد به جاش طراحی ماژولار رو ارائه کرد! ممکنه به ذائقه بعضیا خوش نیومده باشه اما یک گام بلند در جهت پیشرفت و ارائه فناوری های مدرن و متفاوت برداشته شد. یعنی کلیدهای پشت که فقط یه تغییر ساده تو طراحی بودن، قربانی طراحی ماژولار شد که یک تحول بزرگ حساب میشد. خب احتمالا هم در مورد G7 باید منتظر یه غول بزرگ از نظر فناوری‌های پیشرفته باشیم. من که خیلی خوش بین هستم. حتی به ماژولار شدن سری وی!

  • afshinafrazide
    afshinafrazide | ۲۲ دی ۱۳۹۶

    الجی فقط اگه از صفحه ی old استفاده کنه و مثل بقیهذی شرکت ها از اخرین سخت افزار استفاده کنه هیچی کم نداره

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۳ دی ۱۳۹۶

      پرچمداران سامسونگ درازن و انگار از نسبت18.11استفاده میکنن اما ال‌جی از خیلی از پرچمدار سامسونگ جلو تره و همچنین زیبا و خوش دست تره اولد الجی جنس پنلش باید بهتر از نوع سامسونگی باشه چون واقعا اولد هستش بر خلاف سامسونگ که تکنولوژیه قدیمی رو با تغییرات جای اولد جا میزنه.

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۲ دی ۱۳۹۶

    الجی محصولات جذابی داره اما همه شون ایراداتی داره که مشتری رو دلسرد میکنه..بهتره مثل سونی محصولات کمی بده و روی کیفیت مانور بده تا ضرر نکنه

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۳ دی ۱۳۹۶

      اتفاقا به نظر من کیفیت محصولات ال جی نسبت به برندهای دیگه خیلی بهتره. چه تو میان رده ها و چه تو پرچمدارها اگه یه نگاه بندازی می بینی که تو رنچ گوشی های ارزون تعداد مخصولات ال جی بیشتره. مضاف بر اینکه جدیدا داره امکانات نرم افزاری تلفن های پرچمدارش رو تو میان رده ها و گوشی های ارزون میذاره تا مردم بیشتری بتونن از امکانات انحصاری گوشی های پیشرفته استفاده کنن و محدود به یه رنج خاص نباشه. در مورد پرچمدارها هم همین طور. همیشه بهترین ها رو ارائه کرده اما هنوز خیلی ادعایی نداره در این زمینه.

  • omid apk 2024
    omid apk 2024 | ۲۲ دی ۱۳۹۶

    الان بنده G6 دارم قبلا هم G2 الجی از نظر آپدیت اذیت میکنه مشتری هاشو 3سال بعد میخام گوشی بگیرم اما ایندفعه الجی و هوآوی نه بلکه سامی و سونی چون سامی قراره واسه s6 هم اندروید اوریو رو منتشر کنه که نشون دهنده پشتیبانی بسیار عالی سامی هستش و مشتری مداره.

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۳ دی ۱۳۹۶

      سری G از پرجایزه ترین و مبتکرانه ترین سری ها بودن . از همون اپتیموس جی گرفته تا جی 2 ، جی 3، جی4، جی 5. همه شون جایزه بهترین ابتکار و بهترین طراحی بدنه و امکانات نرم افزاری رو داشتن. چرا آخه ما یاد نمیگیریم یه کم الکی قضاوت نکنیم. از وقتی ال جی وارد رقابت شده هر سال سعی کرده بهترین ها رو ارائه بده یا خودشو به سطح برندای دیگه برسونه. حالا بماند که بعضیا با غرض میان میکوبنش اما من همیشه ابتکار و کپی نکردنش و طراحی دسته اولش تو همه مدل های پرچمداراش و حتی میان رده هاش رو تحسین میکنم. این دقیقا همون چیزیه که خیلی ها از ال جی به عنوان برندی که در زمینه لوازم صوتی و تصویر و خانگی اول هستش انتظار دارن. بر عکس سامسونگ کارش کپیه! همه برندا رو تست میکنه ببینه کدوم جواب میده از رو همون کپی کنه. اما مطمئنا از کپی کردن ال جی پشیمون نمیشه. چون همیشه بهترین فناوری ها رو ابتکارات رو داره که منحصر به خودشه و خودش ابداع کرده نه اینکه از روی برندای دیگه کپی کنه. بالاخره مجبوره با کپی کردن بازار و دست بگیره. و سهمی داشته باشه. البته اون هم نمونه های موفق هر برند. مثل همینایی که تو ال جی می بینین

مطالب پیشنهادی