ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دو کمپانی Japan Display و شارپ هم به دنبال تامین پنل های OLED برای اپل هستند

سامسونگ دیسپلی شاید در سال 2017 تامین کننده انحصاری پنل های OLED برای اپل بوده باشد، اما نشانه هایی زیادی از سخت شدن اوضاع در سال 2018 برای این کمپانی به چشم می خورد. اخیراً ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ دی ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۹

سامسونگ دیسپلی شاید در سال 2017 تامین کننده انحصاری پنل های OLED برای اپل بوده باشد، اما نشانه هایی زیادی از سخت شدن اوضاع در سال 2018 برای این کمپانی به چشم می خورد. اخیراً در اخبار خواندیم که ال جی دیسپلی می خواهد تکه ای از کیک آیفون را در سال 2018 به خود اختصاص دهد اما ظاهراً ال جی تنها کمپانی جاه طلب نیست و سایر تولیدکنندگان هم می خواهند سودی از تجارت اپل داشته باشند.

بنابر اطلاعات به دست آمده از سوی خبرگزاری DigiTimes، کمپانی های Japan Display و شارپ در تلاش برای رقابت با سامسونگ و ال جی، در پی ورود به تجارت اهالی کوپرتینو هستند.

کمپانی شارپ که حالا زیر نظر فاکسکان فعالیت می کند، تولید پنل های OLED خود را زودتر از Japan Display آغاز کرده و منابع می گویند که این پنل ها، طی نیمه دوم سال جاری میلادی برای فروش به تولیدکنندگان موبایل آماده می شوند. البته گفته می شود بخشی از این پنل های OLED، راهشان را به موبایل های خود شارپ باز خواهند کرد.

در حال حاضر بسیاری پیش بینی می کنند که افزایش تولیدات نمایشگرهای OLED توسط تولیدکنندگان آسیایی، «قطعاً» به تامین بیش از اندازه این پنل ها طی سال های پیش رو منجر می گردد. به صورت معمول، هنگامی که عرضه از تقاضا پیشی می گیرد شاهد کاهش قیمت هستیم و این خبر خوبی برای اپل است که می گوید نمایشگر OLED، گران قیمت ترین قطعه آیفون X جدیدش بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • omid apk 2024
    omid apk 2024 | ۲۳ دی ۱۳۹۶

    اها یه موضوع یادم اومد بگم من مسلماََ کاربر عامه پسند نیستم و خوشم نمیاد جوری حرف بزنم همه خوششون بیاد بی آلایش سخن میگم و در ضمن حقیقت مثله شکلات تلخ 90% قابل هضم نیست و همچنین زیاد قانع کننده نیست و در ضمن من کامنت های همتون رو لایک میکنم پس انتظار دارم شما هم لایکم کنید وسلام

    • omid hedayatnej
      omid hedayatnej | ۲۳ دی ۱۳۹۶

      مگه اینستا هست همه لایک کنن یکی خوشش میاد لایک میکنه یکی هم نمیاد خوب دیس لایک میکنه .

مطالب پیشنهادی