ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مراسم قرعه کشی جام‌جهانی با مدیران خودرو برگزار می شود [رپورتاژ آگهی]

یک رقابت جهانی در روسیه و یک دنیا هیجان در ایران با مدیران خودرو. بزودی بیست و یکمین دوره پرطرفدارترین رویداد ورزشی جهانی در روسیه آغاز خواهد شد و تیم فوتبال ایران نیز به عنوان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

یک رقابت جهانی در روسیه و یک دنیا هیجان در ایران با مدیران خودرو. بزودی بیست و یکمین دوره پرطرفدارترین رویداد ورزشی جهانی در روسیه آغاز خواهد شد و تیم فوتبال ایران نیز به عنوان یکی از نمایندگان آسیا در این دوره از رقابت ها حاضر خواهد بود.

مدیران خودرو تصمیم دارد با برگزاری یک کمپین لذت و هیجان این مسابقات را دو چندان کند.
به گزارش روابط عمومی، مراسم قرعه کشی برندگان خوش شانس سفر به روسیه در روز سه شنبه 26 دی ماه طی مراسمی با حضور مدیران این مجموعه و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.شرکت مدیران خودرو ماه گذشته اقدام به برگزاری کمپینی با نام "هیجان جام‌جهانی با مدیران خودرو" کرد و طی آن مسابقه پیش بینی گروه بندی تیم ملی ایران را برگزار نمود و در فاز دوم اعلام داشت هر یک از خریدران MVM 315 اکسلنت که خرید خود را در بازه زمانی 22 آبان تا 22 دیماه نهایی کرده باشند، در قرعه کشی جایزه سفر رایگان به روسیه برای تماشای مسابقه فوتبال جام جهانی 2018 شرکت داده خواهند شد و به 15 نفر دیگر سرویس دوره ای رایگان یکساله اهداء خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی