ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت جدید هوآوی نحوه تعامل با ساعت های هوشمند را تغییر می دهد

به تازگی درخواست ثبت پتنت هوآوی از سوی سازمان حقوق مالکیت معنوی مورد پذیرش قرار گرفته که اشاره به قاب حساس به لمس و فشار ساعت های هوشمند دارد که می تواند نحوه تعامل با ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۳ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

به تازگی درخواست ثبت پتنت هوآوی از سوی سازمان حقوق مالکیت معنوی مورد پذیرش قرار گرفته که اشاره به قاب حساس به لمس و فشار ساعت های هوشمند دارد که می تواند نحوه تعامل با ساعت های هوشمند را به طور اساسی تغییر دهد.

کاربر می تواند فرمان های مختلفی را از طریق سوایپ، لمس، چرخاندن یا فشار صادر کند

در این پتنت شرح داده شده که کاربر می تواند به واسطه حرکات مختلفی از جمله سوایپ، لمس، چرخاندن یا فشار فرمان های لازم را صادر کند. این قابلیت ها موجب می شوند که هوآوی بدون نیاز به افزودن کلیدهای بیشتر، امکان استفاده از طیف وسیعی از فرمان ها را تنها از طریق قاب ساعت فراهم کند.

بر اساس اطلاعاتی که در این پتنت منتشر شده، قاب ساعت دارای 8 منطقه جداگانه است. همچنین کاربر می تواند به منظور اجرای برخی فرمان ها چندین نقطه از بین این 8 منطقه را لمس نماید.

به نظر می رسد قابلیت قاب حساس به فشار نحوه تعامل با ساعت های هوشمند را متحول نماید. این قابلیت ها می توانند علاوه بر امکاناتی که پیش از این برای سوایپ کردن در منوها از طریق نمایشگر به کار می رفت، برای اجرای سریع برخی دستورات به کار رود.

همچنین با توجه به اینکه لمس کردن نمایشگر کوچک ساعت های هوشمند موجب می شود که دید نمایشگر محدود شود، لذا روش جدید هوآوی می تواند اجرای بسیاری از دستورات حین مشاهده نمایشگر را فراهم آورد.

یکی دیگر از قابلیت های مناطق 8 گانه می تواند کاربرد به عنوان کنترلر بازی ها، رد یا قبول تماس ها یا نادیده گرفتن اعلان ها باشد.

انتظار می رود این قابلیت ها در ساعت های هوشمند آتی هوآوی به کار رود. یادآوری می کنیم که از زمان معرفی ساعت هوشمند قبلی این کمپانی چینی ، هوآوی واچ 2 کمتر از یک سال می گذرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۲۳ دی ۱۳۹۶

    بزرگترین مشکلی که ساعتای هوشمند دارن، قیمت بالا نسبت به کارایی پایینه (البته به نظر من)

    • مجتبی سامری
      مجتبی سامری | ۲۴ دی ۱۳۹۶

      صد در صد

  • ajamali95
    ajamali95 | ۲۳ دی ۱۳۹۶

    نگران نباشيد ، فردا سامسونگ مياد پتنت رو كپى ميكنه.

مطالب پیشنهادی