ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول شد

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) امروز تغییر کرد و «حمید فرهنگ» جایگزین «وحید صدوقی» شد. همراه اول با تایید این خبر گزارش می‌دهد که امروز اولین جلسه هیات مدیره این اپراتور با دو تن ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۲

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) امروز تغییر کرد و «حمید فرهنگ» جایگزین «وحید صدوقی» شد.

همراه اول با تایید این خبر گزارش می‌دهد که امروز اولین جلسه هیات مدیره این اپراتور با دو تن از اعضای قدیمی یعنی «علی بقایی» و «اسدالله دهناد» در کنار اعضای جدید به نام‌های «مهدی اخوان بهابادی» (رئیس سابق شورایعالی فضای مجازی و دبیر سابق شورایعالی فضای مجازی در دو دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد)، «بابک تراکمه» و «مهدی غیناقی» برگزار شده است و در این جلسه، حمید فرهنگ به عنوان مدیرعامل جدید همراه اول انتخاب شد.

وحید صدوقی از ابتدای سال ۱۳۸۵ مدیرعامل همراه اول شد و حدود ۱۲ سال در این سمت حضور داشت. از دستاوردهای او می‌توان به نوسازی زیرساخت شبکه همراه اول در چند سال اخیر و همچنین عملکرد این اپراتور در زمینه ترابردپذیری اشاره کرد.

حمید فرهنگ، مدیرعامل جدید همراه اول نیز سوابق کاری مختلفی داشته اما بیشتر با عنوان مدیرعامل سابق رایتل شناخته می‌شود. فرهنگ در بازه‌ای کمتر از دو سال، از سال ۹۰ تا ۹۲ مدیرعامل اپراتور سوم کشور بوده است. پس از برکناری فرهنگ از این سمت، شایعاتی پیرامون این برکناری از سوی جناح‌هایی خاص مطرح شد که وی آنها را غیرواقعی توصیف و رد کرده بود.

پس از خروج فرهنگ از رایتل، وی به عنوان مدیرعامل شرکت «بهار ارتباط گستر» به کار خود ادامه داد؛ شرکتی که پیام‌رسانی به نام «ساینا» را عرضه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۲۴ دی ۱۳۹۶

    کلا یک سری افراد هستند تو ایران که از ابتدای جوونی به شکل خودجوش و ناگهانی دکتر و مدیر عامل انواع شرکت های دولتی و وابسته میشوند .... و هرگز هم شغلشون عوض نمیشه . فقط از این منصب به اون منصب میروند .

    و البته ژن خوبی هم دارند و ذاتا مدیر به دنیا آمده اند.

مطالب پیشنهادی