ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مجید صدری مدیرعامل مخابرات ایران شد

با انتصاب «رسول سرائیان» به‌عنوان رئیس سازمان فناوری اطلاعات و معاون وزیر ارتباطات، صندلی مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران خالی مانده و در طی روزهای اخیر حدس و گمان های زیادی پیرامون آینده این منصب زده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۷

با انتصاب «رسول سرائیان» به‌عنوان رئیس سازمان فناوری اطلاعات و معاون وزیر ارتباطات، صندلی مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران خالی مانده و در طی روزهای اخیر حدس و گمان های زیادی پیرامون آینده این منصب زده می‌شد. با این حال امروز هیات مدیره شرکت مخابرات ایران «سید مجید صدری» را به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران انتخاب و معرفی کردند.

همچنین اعضای هیات مدیره جدید شرکت مخابرات ایران نیز معرفی شدند که مهدی صفری، حمیدرضا رفیعی و محمد شهسواری به نمایندگی از شرکت توسعه‌ اعتماد مبین و ساسان جباری ایزدی و ابراهیم یافتیان به نمایندگی از دولت به عضویت هیات مدیره‌ شرکت مخابرات ایران منصوب شدند. گفتنیست در این بین ریاست هیات مدیره را نیز مهدی صفری بر عهده دارد.

سید مجید صدری در شهریور ماه سال ۹۲ به‌عنوان مدیرعامل سومین اپراتور تلفن همراه منصوب شد و در کارنامه وی، مدیرکلی مشترکین و متقاضیان دیتا در شرکت دیتا، مشاور رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران، مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، مشاور ریاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور شرکت شمص تأمین (اپراتور سوم) و مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز دیده می‌شود.

شرکت مخابرات ایران در بیانیه خبری مربوط به انتخاب مدیرعامل جدید می‌گوید: «سابقه تجارب و فعالیت های مهندس صدری در بخش خصوصی و همچنین در مجموعه وزارت ارتباطات به خصوص در بخش دیتا، می تواند راه گشای توسعه همه جانبه شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور باشد.»

کارشناسان یکی از نقاط پررنگ کارنامه وی را توانایی او در تعامل با رقبا و سایر عوامل مربوطه می‌دانند. او در زمان ریاست خود در رایتل ارتباط خوبی با رقیب بزرگ تر خود یعنی همراه اول پیدا کرد و تفاهم نامه های همکاری میان این دو سبب بهبود ارایه کیفیت به مشترکان شد.

پیش از صدری از گزینه‌های دیگری همچون بابک تراکمه و برات قنبری برای ریاست مخابرات صحبت به میان آمده بود که در نهایت این پست به مجید صدری رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • moh
    moh | ۲۴ دی ۱۳۹۶

    چه مدیریت درخشانی !! با چند سال انحصار هم نتونست زایتل رو فراگیر بکنه

  • moh
    moh | ۲۴ دی ۱۳۹۶

    کارنامه درخشان با مدیریت رایتل!!!
    با انحصار هم نتونست رایتل رو فراگیر بکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی