ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند Sandman Doppler؛ ظاهری ساده با قابلیت‌هایی منحصر به فرد

همانند سال‌های گذشته محصولات هوشمند عمده تمرکز شرکت‌های فعال تکنولوژی در نمایشگاه CES را به خود اختصاص داده بودند. از همین رو شرکت تحقیقاتی پالو آلتو سعی کرده با معرفی ساعت هوشمند Sandman Doppler از قافله عقب ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۴ دی ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

همانند سال‌های گذشته محصولات هوشمند عمده تمرکز شرکت‌های فعال تکنولوژی در نمایشگاه CES را به خود اختصاص داده بودند. از همین رو شرکت تحقیقاتی پالو آلتو سعی کرده با معرفی ساعت هوشمند Sandman Doppler از قافله عقب نیافتد.Sandman Doppler

طراحی ساده‌ی این گجت، ساعت‌های قدیمی آغاز دوره‌ی الکترونیک را به یاد کاربر می‌آورد اما فریب ظاهر ساده آن را نخورید، این محصول ساعتی معمولی نیست. Doppler ساعتی است بر پایه‌ اینترنت اشیا ساخته شده بوده و از رقبای هوشمند خود چیزی کم ندارد.

Sandman Doppler

این کالا‌ی هوشمند به شما اجازه می‌دهد از طریق اتصال با دستیاران الکترونیکی مشهور نظیر الکسای آمازون به کنترل تمام اتفاقات منزل بپردازید. البته قرار است تا زمان عرضه این محصول، قابلیت پشتیبانی از دستیار گوگل نیز به آن اضافه شود.

Sandman Doppler

Doppler از طریق بلوتوث و وای‌فای به گجت‌های دستیار خانگی متصل شده و به یک هاب Sandman Dopplerتغییر کاربری ‌می‌دهد.این مهم باعث می‌شود که شما در اتاق خوابتان نیز به الکسای دسترسی داشته باشید. ساعت یاد شده از یک صفحه نمایش LED به بلندی ۱.۸ اینچ بهره می‌برد که می‌تواند با استفاده از سنسور‌های تعبیه شده، روشنایی خود را با نور محیط پیرامونش به‌طور اتوماتیک تنظیم کند.Sandman Doppler

این گجت علاوه بر زمان می تواند تاریخ، آب‌وهوا، تغییرات بورس و داده‌های ترافیک را نشان دهد. در اطراف این ساعت یک جفت بلندگو تعبیه شده که می‌تواند موسیقی و محتوای صوتی پخش کند.

Sandman Doppler

بدنه پشتی این محصول به شش درگاه USB مجهز شده که می‌توان کابل‌ها، فلش، هارد یا شارژر‌های مختلفی به آن متصل نمود. در قسمت بالایی Doppler  کلید‌های کنترل پخش محتوای صوتی تصویری به همراه دو کلید اضافی و قابل تنظیم وجود دارد. از طریق اپ همراه این ساعت هوشمند می‌توان کاکرد‌های زیادی همچون قفل کردن در اصلی خانه یا خاموش کردن‌ چراغ‌های منزل را به کلیدهای یاد شده اختصاص داد.

Sandman Doppler

Sandman Doppler را می‌توان هم اکنون به قیمت ۱۱۹ دلار  از سایت شرکت سازنده پیش خرید نمود و قرار است ارسال این گجت‌ها از تیر ماه سال آینده آغاز گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohammad0101
    mohammad0101 | ۲۴ دی ۱۳۹۶

    خیلی خوبه !

  • علی بحرینی
    علی بحرینی | ۲۴ دی ۱۳۹۶

    بی نظیر واقعا کار امد

مطالب پیشنهادی