ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی موبایل U11 EYEs را با دوربین دوگانه سلفی معرفی کرد

شرکت اچ‌تی‌سی امروز از چهارمین نسخه موبایل U11 با نام «U11 EYEs» رونمایی کرد که در قامت یک میان‌رده به بازار عرضه خواهد شد. U11 EYEs از یک نمایشگر با نسبت ۲ به ۱ بهره ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۵۱

شرکت اچ‌تی‌سی امروز از چهارمین نسخه موبایل U11 با نام «U11 EYEs» رونمایی کرد که در قامت یک میان‌رده به بازار عرضه خواهد شد.

U11 EYEs از یک نمایشگر با نسبت ۲ به ۱ بهره می‌برد که اندازه‌ای ۶ اینچی و رزولوشنی Full HD دارد. اگرچه مشخصات نمایشگر برای یک میان‌رده در سطح قابل قبولی هستند اما این پنل از تکنولوژی تقریباً قدیمی Super LCD 3 بهره می‌گیرد. حاشیه نمایشگر هم اندازه‌ای کم دارد و علت این موضوع، حذف کلید هوم و رفتن سنسور اثر انگشت به پشت دستگاه است.

این موبایل به گفته اچ‌تی‌سی از یک دوربین اصلی با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد اما دو دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی در جلوی آن به کار رفته است که قادر به گرفتن تصاویر پرتره با حالت بوکه است. تایوانی‌ها می‌گویند که این دوربین‌های سلفی به قابلیت «ایجاد تغییر فوری در پوست» مجهز شده که باعث می‌شود کاربر آن بتواند تصاویر زیبا و شفاف‌تری از چهره خود را به ثبت برساند.

شرکت تایوانی برای این محصول خود از چیپست اسنپدراگون ۶۵۲ استفاده کرده است که در قلب آن می‌توان یک پردازنده ۸ هسته‌ای را یافت. در کنار این چیپست نیز یک رم چهار گیگابایتی قرار گرفته که برای یک موبایل میان‌رده رقم کاملاً قابل قبولی به حساب می‌آید.

اچ‌تی‌سی خبر می‌دهد که یک باتری ۳۹۳۰ میلی‌آمپرساعتی در U11 EYEs به کار برده و آن را در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و قرمز به بازار عرضه می‌کند. شرکت تایوانی همچنین از لفظ «سطح مایع» برای توضیح در مورد بدنه دستگاه استفاده کرده که اشاره به براق بودن بدنه پشتی آن دارد.

مانند سه عضو دیگر خانواده، یعنی U11، U11 پلاس و U11 لایف، این موبایل هم از فناوری یا به قول اچ‌تی سی «نوآوری» لبه‌های حساس به فشار بهره می‌برد که می‌توان وظایف مختلفی را برای آن تعریف کرد. تایوانی‌ها همچنین می‌گویند که U11 EYEs، از قابلیت USonic برای صدا بهره می‌برد و می‌تواند در حذف صدای اطراف، بهترین پروفایل شخصی را برای گوش دادن به موسیقی برای کاربر خود تهیه کند. U11 جدید همچنین در برابر آب و غبار مقاوم است.

اچ‌تی‌سی قیمت این دستگاه را در وب‌سایت خود ۱۴۹۰۰ دلار تایوان ذکر کرده که چیزی معادل ۵۰۰ الی ۵۱۰ دلار آمریکاست. با این حال مشخص نیست که تایوانی‌ها می‌خواهند این دستگاه را در چه کشورهایی عرضه کنند و در صورت ورود آن به بازار ایران، شاهد چه قیمتی برای آن خواهیم بود.

HTC
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • بهنام
    بهنام | ۲۶ دی ۱۳۹۶

    خب بیخود نیست هر سال بیشتر از پارسال میره توی ضرر این اچ تی سی
    اخه مگه کسی دیوونس ۵۰۰دلار بده اینو بخره طرف عشق اچ تی سی هم باشه خب ۳۵۰ دلار میده اچ تی سی ۱۰ میخره که ۲برابر این ارزش خرید داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی