ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از آنر 7X در ایران؛ دید کامل با کمترین هزینه

سیاست آنر به عنوان زیربرند جوان پسند هوآوی این است که همواره محصولاتی متنوع، با قیمت مناسب و خصوصیات به روز در بازار داشته باشد، از جمله Honor 7X که امروز دوشنبه ۲۵ دی ماه، ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۳

سیاست آنر به عنوان زیربرند جوان پسند هوآوی این است که همواره محصولاتی متنوع، با قیمت مناسب و خصوصیات به روز در بازار داشته باشد، از جمله Honor 7X که امروز دوشنبه ۲۵ دی ماه، به شکل رسمی در تهران رونمایی شد. بر اساس تعریف شرکت سازنده در سری X تمرکز روی ساخت موبایلی با نمایشگر خوب، قابلیت سرگرم سازی کاربر و ارزش خرید بالا قرار دارد. پس تعجبی هم ندارد که وقتی به آنر 7 ایکس نگاه می کنید، صفحه نمایش موسوم به Full View قبل از هرچیز توجه را به خود جلب می کند.

نمایشگر بدون حاشیه که مدتی پیش روی پرچمداران سری میت معرفی شده بود حالا به موبایل خوش قیمت آنر 7X آمده است. موبایل جدید سری آنر به لطف این ویژگی صفحه نمایش بزرگ ۵.۹۳ اینچی دارد در حالی که برای مثال آیفون 8 پلاس با وجود ابعاد بزرگتر بدنه، به نمایشگر ۵.۵ اینجی مجهز است.

پشت بدنه فلزی دستگاه دوربین دوگانه ۱۶ + ۲ مگاپیکسلی به چشم می خورد و داخل بدنه چیپست کایرین ۶۵۹ وظیفه پردازش های سخت افزاری را بر عهده دارد. به لطف پردازنده ۲.۳۶ گیگاهرتزی و ۴ گیگابایت حافظه رم، این تلفن هوشمند به خوبی از پس اجرای روان عملکردهای روزمره بر می آید. حافظه داخلی دستگاه نیز ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده که به این راحتی ها با فیلم و موسیقی پر نمی شود، اما در صورت نیاز می توانید این مقدار را با کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر افزایش دهید. آنر 7X با وجود صفحه نمایش بزرگی که دارد، با ظرفیت باتری ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعت قادر است با هر شارژ حداقل یک روز کاربر را همراهی کند.

برند آنر به لطف ارزش خرید بالای محصولات خود ظرف مدت کوتاه به موفقیتی قابل توجه رسیده و در بازار چین به برند برتر تلفن های هوشمند تبدیل شده است. این برند در بازار فنلاند به رتبه اول و در روسیه به رتبه سوم دست یافته و روند فتح بازارهای جهانی را با سرعت ادامه می دهد. بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، آنر قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ به جمع ۵ برند برتر تجاری جهان دست یافته و سال ۲۰۲۰ سومین تولید کننده موبایل در جهان باشد. جذابیت موبایل های سری X با فروش بیش از ۴۰ میلیون دستگاه، یکی از عوامل موفقیت برند آنر در سالهای اخیر بوده است.

بر همین اساس انتظار می رود آنر 7X هم با استقبال کاربران، روند موفقیت مدل های قبلی را ادامه دهد. ناگفته نماند که فروش آنر 7X در بازار ایران با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت حافظه رم، از امروز با قیمت ۱ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان آغاز می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • مجتبی سامری
    مجتبی سامری | ۲۷ دی ۱۳۹۶

    دوستان به صفحه ش هم توجه کنید متوجه میشید ارزش رو

  • بهنام
    بهنام | ۲۶ دی ۱۳۹۶

    ما آخر نفهمیدیم دقیقا هدف اینا چی بوده از ساختن honor 7x و mate 10 lite ؟!
    دقیقا همونه فقط یکیش یه دوربین اضافه تر برای سلفی داره

  • حجازی
    حجازی | ۲۵ دی ۱۳۹۶

    بعداز حادثه سانچی ما جنس چینی نمیخریم????????

    • مجتبی سامری
      مجتبی سامری | ۲۶ دی ۱۳۹۶

      قبلش هم نمی خریدین سامسونگی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی