ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوی کریستالی هوشمند
تکنولوژی

خاطرات خود را با این گوی کریستالی هوشمند با دوستانتان به اشتراک بگذارید[تماشا کنید]

در نمایشگاه CES همواره از محصولاتی رونمایی می‌شود که یادآور کتاب‌های علمی تخیلی هستند. امسال هم شرکت Cinema Snowglobes یک گوی کریستالی هوشمند معرفی نموده که می تواند عکس‌ها و ویدیو‌های ۳۶۰ درجه پخش کند. کاربران ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۵ دی ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱

در نمایشگاه CES همواره از محصولاتی رونمایی می‌شود که یادآور کتاب‌های علمی تخیلی هستند. امسال هم شرکت Cinema Snowglobes یک گوی کریستالی هوشمند معرفی نموده که می تواند عکس‌ها و ویدیو‌های ۳۶۰ درجه پخش کند. کاربران می‌توانند خاطرات خوششان را درون این گوی‌ها آپلود کرده و برای یکدیگر بفرستند.

گوی کریستالی هوشمند

گجت هوشمند معرفی شده درست مانند گوی‌های اسباب بازی قدیمی با تکان دادن فعال شده و شروع به پخش ویدیو‌ی ۳۶۰درجه می‌پردازد. این گوی‌ها که از نمایشگر‌هایی مشابه با گجت‌های پوشیدنی بهره می‌گیرند و از محلول‌های آبی به همراه شالوده‌ای اکرلیکی ساخته شده‌اند، در واقع قاب عکس‌هایی دیجیتالی هستند که به کاربران اجازه می‌دهند محتوای دلخواهشان را در آنها آپلود کنند.

گوی کریستالی هوشمند

در نمایشگاه CES 2018، چند ویدیوی جالب و با کیفیت در این گوی‌های کریستالی هوشمند به نمایش درآمده بود که نشان دهنده‌ی توانایی و کیفیت بالای این محصولات است.

به گفته‌ی «اسکات مینه‌مان» مدیر عامل شرکت Cinema Snowglobes، کاربران فعلاً تنها می‌توانند از طریق کابل‌های USB به این گوی‌ها وصل شوند اما قرار است قابلیت ارسال بیسیم نیز در آنها تعبیه شود. با این اوصاف در آینده‌ای نزدیک کابران قادر خواهند بود خاطرات خود را در گوی‌های کریستالی دیگر ریخته و آنها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • iran gnulinux
    iran gnulinux | ۲۵ دی ۱۳۹۶

    #هک_امنیت

    مستند فوق العاده مصاف با هکر ها به زبان انگلیسی

    https://goo.gl/HqzvT3

    کانال گنو لینوکس ایران تقدیم می کند
    http://sapp.ir/irangnulinux.com?

مطالب پیشنهادی