ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سدان قدرتمند آلمانی تنها 29 هزار دلار؛ پاسات GT 2018 رسما رونمایی شد

فولکس واگن پاسات GT پیش از آغاز به کار نمایشگاه اتومبیل دیترویت در آمریکا رسما توسط فولکس واگن معرفی شد و اولین بار در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد. فولکس واگن اولین بار ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

فولکس واگن پاسات GT پیش از آغاز به کار نمایشگاه اتومبیل دیترویت در آمریکا رسما توسط فولکس واگن معرفی شد و اولین بار در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد.

فولکس واگن اولین بار در سال 2016 مدل کانسپت GT را به نمایش گذاشته بود و پس از 2 سال نسخه تولیدی آن روانه بازار خواهد شد. موتور VR6 به جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه به همراه تریم اسپرت در داخل و خارج خودرو از مهم ترین تغییرات این سدان محبوب به شمار می رود.

این مدل در بازار آمریکا به صورت تولید محدود عرضه خواهد شد و به نوعی از تریم مدل های R-Line فولکس واگن بهره می برد. این مدل از 29.090 دلار قیمت خورده است.

موتور 3.6 لیتری پاسات GT توانایی تولید 280 اسب بخار قدرت و 347 نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت همانند دیگر مدل های پاسات تنها به چرخ های جلویی انتقال داده می شود.

در بخش ظاهری شاهد استفاده چراغ های LED در عقب و جلو خودرو هستیم. جلوپنجره مشکی رنگ به همراه نوار قرمز رنگ دور جلو پنجره نصب شده است که GT بودن خودرو را نشان می دهد.

سقف مشکی، یک اسپویلر کوچک مشکی رنگ و همینطور آینه های جانبی به رنگ مشکی در کنار چرخ های 19 اینچی و کلیپر ترمز قرمز رنگ نیز از مهم ترین تفاوت ها به نسبت دیگر مدل ها به شمار می روند.

این مدل در 4 رنگ سفید، نقره ای، خاکستری و مشکی عرضه خواهد شد و در داخل اتاق نیز از تریم رنگ تیره استفاده شده. چرم صندلی ها نیز خاکستری رنگ است.

هفته گذشته بود که شرکت ماموت خودرو به عنوان نمایندگی رسمی فولکس واگن در ایران به صورت رسمی آغاز فروش پاسات و تیگوان را اعلام کرد که به زودی تست و برررسی اولیه هر دو خودرو را منتشر خواهیم کرد.

اما نکته قابل توجه اختلاف قیمتی بسیار فاحش بازار خودروی ما با بازار کشوری همچون آمریکا است. در حال حاضر پاسات در مدل 2 لیتری به قیمت 275 میلیون تومان عرضه می شود که قطعا با ورود به بازار شاهد افزایش قیمت 30 تا 40 میلیون تومانی این خودرو نیز خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • بهنام
    بهنام | ۲۶ دی ۱۳۹۶

    والا اینجا اسمشه تعرفه‌ی واردات ۵۰درصد و ۶۰ درصد و این حرفا
    رنو تالیسمان ۲۶ هزار دلار قیمتشه که با ۶۰درصد تعرفه‌ی قبلی که بود قیمتش میشه ۱۵۵ میلیون،در صورتی که قیمت نمایندگی این ماشین با تحویل ۱ماهه ۲۰۰میلیون بود(قیمت ها مال حدود ۲ماه پیشه قبل از گرونی اخیر) بعد این ۴۵ میلیون اختلاف از کجا اومده دقیقا؟؟
    قیمت نمایندگی هم هست دلالی این وسط صورت نگرفته که بگیم دلال گرونش کرده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی