ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تگ هویر یک ساعت هوشمند 1200 دلاری معرفی کرد

کمپانی تگ هویر، سازنده ساعت های لوکس به تازگی ساعت هوشمند «Connected Modular 41» را معرفی کرده است. این گجت در واقع نسخه ارزان قیمت تری از ساعت هوشمند «Connected Modular 45» است و اندازه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۵ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

کمپانی تگ هویر، سازنده ساعت های لوکس به تازگی ساعت هوشمند «Connected Modular 41» را معرفی کرده است.

این گجت در واقع نسخه ارزان قیمت تری از ساعت هوشمند «Connected Modular 45» است و اندازه آن نیز نسبت به این مدل گران قیمت کوچکتر است. مدل جدید 1200 دلار قیمت دارد. بدین ترتیب 350 دلار نسب به مدل 45 ارزان تر است. همان طور که از نام این ساعت مشخص است، قطر آن 41 میلی متر بوده و همچنین در 7 مدل ارائه می شود.

گجت جدید با مشارکت گوگل و اینتل ساخته شده و از اندروید ور بهره می برد. این ساعت همچنین به نمایشگر 390 در 390 پیکسلی از نوع AMOLED و با تراکم 326 پیکسل در هر اینچ مجهز شده است.

علی رغم اینکه این میزان رزولوشن نسبت به میزان 400 در 400 پیکسل مدل 45 کاهش یافته، ولی هنوز نسبت به گیر اس 3 سامسونگ که رزولوشن 360 در 360 پیکسل و تراکم پیکسلی 278 پیکسل در اینچ دارد، با کیفیت تر به نظر می رسد. البته ساعت سامسونگ نسبت به مدل عرضه شده توسط تگ هویر بسیار ارزان تر است.

ساعت جدید نسبت به نسخه های قبلی از روشنایی بهتری (350 نیت) بهره می برد. چیپست آن نیز احتمالاً اسنپدراگون ور 2100 است. Connected Modular 41 همچنین به GPS و NFC مجهز شده. ظرفیت باتری نیز از 410 میلی آمپر ساعت مدل قبلی به 345 میلی آمپر ساعت کاهش یافته است.

گجت جدید تگ هویر دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی است و یک گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده. این ساعت همچنین تا عمق 50 متر در برابر نفوذ آب مقاوم است.

کاربران می توانند 9 مدل بند مختلف را که البته جداگانه به فروش می رسد، روی ساعت هوشمند تگ نصب کنند. سه مدل از این بند ها با رنگ های صورتی، آبی و سفید جدید هستند. کاربرانی که قصد دارند ساعتی هوشمند ولی با ظاهر ساعت های سنتی را خریداری کنند، می توانند مدل 1650 دلاری «Calibre 5» را انتخاب نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی