ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اکشن لانچر با قابلیت AdaptiveZoom به‌روزرسانی شد

آن دسته از کاربران اندروید که به شخصی سازی اسمارت فون خود علاقه دارند، اکثرا از سه یا چهار لانچر برتر گوگل پلی استور استفاده می کنند. یکی از این لانچرهای محبوب، اکشن لانچر محسوب ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۶

آن دسته از کاربران اندروید که به شخصی سازی اسمارت فون خود علاقه دارند، اکثرا از سه یا چهار لانچر برتر گوگل پلی استور استفاده می کنند. یکی از این لانچرهای محبوب، اکشن لانچر محسوب می شود که به تازگی با دریافت قابلیت هایی جدید و کاربردی به‌روزرسانی شده است.

اکشن لانچر با دریافت این آپدیت به نسخه 33 ارتقاء یافته و قابلیتی تحت عنوان AdaptiveZoom را معرفی کرده است؛ خصوصیتی که وقتی روی آیکن یک اپلیکیشن سوایپ می کنید، پس زمینه رنگی آن را با انیمیشن نرمی به تمام صفحه گسترش می دهد.

البته قابلیتی که گفتیم صرفا جنبه تزئینی دارد و وظیفه خاصی انجام نمی دهد. اما در کنار AdaptiveZoom، اکشن لانچر جدید بعضی قابلیت های اندروید 8.1 را هم برای کاربران به ارمغان آورده که از جمله آن ها می توان به انیمیشن bounce در منوی اپلیکیشن ها اشاره کرد.

همچنین نسخه جدید اکشن لانچر حالا به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند با یک کشیدن و رها کردن، محتوای موجود در صفحه خانگی را به طور کامل پاک نمایند. ضمنا نشانگر صفحه خانه در این نسخه از نو طراحی شده و Accessibility API اندروید نیز مجددا فعال شده است.

برای دانلود اکشن لانچر می توانید همین حالا به گوگل پلی مراجعه نمایید. همچنین با خرید پکیج پشتیبان 2018 (که در نسخه های شش و دوازده دلاری ارائه شده) می توانید سه والپیپر اختصاصی از تیم اکشن لانچر دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • abbasalim
    abbasalim | ۲۶ دی ۱۳۹۶

    عجبیه که این همه لانچر هست شما فقط اپدیت های اکشن لانچر رو میزارید

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۶ دی ۱۳۹۶

      صرفا اکشن لانچر نه. اخبار مرتبط با نوا لانچر، پیکسل لانچر و مایکروسافت لانچر هم در دیجیاتو پوشش داده میشه. اما اکشن لانچر طبیعتا به خاطر اهمیت و تعداد زیاد کاربرانش در اولویت های بالا قرار می گیره.

  • احد وصال
    احد وصال | ۲۶ دی ۱۳۹۶

    لانچر فقط tsf shell ..

مطالب پیشنهادی