ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش جدید هیوندای اکسنت کرمان موتور اعلام شد

کرمان موتور شرایط فروش جدید هیوندای اکسنت را برای نیمه دوم دی ماه اعلام کرد که از 21 تا 30 دی ماه جاری اعتبار دارد. در این شرایط فروش جدید می توان خودروی سدان اکسنت ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

کرمان موتور شرایط فروش جدید هیوندای اکسنت را برای نیمه دوم دی ماه اعلام کرد که از 21 تا 30 دی ماه جاری اعتبار دارد. در این شرایط فروش جدید می توان خودروی سدان اکسنت را به قیمت نهایی 107 میلیون تومان خریداری کرد.

شرایط فروش به این صورت است که با پیش پرداخت 49 میلیون تومان ثبت نام انجام می شود و خودرو نیز با تخفیف 2 میلیون تومانی در خرداد ماه 97 تحویل داده می شود.

سود مشارکت در این طرح 18 درصد و سود انصراف 15 درصد است ضمن اینکه در صورت تاخیر در تحویل خودرو نیز ماهیانه 2.5 درصد به مشتریان پرداخت می شود. می توانید جزییات این شرایط فروش را در جدول زیر مطالعه کنید.

در خصوص هیوندای اکسنت باید اشاره کرد که این خودرو با یک موتور 1.6 ایتری 4 سیلندر در بازار ایران عرضه می شود که می تواند 122 اسب بخار قدرت و 155 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. گیربکس این خودرو نیز از نوع 4 دنده اتوماتیک است و ترمز های جلو و عقب نیز از نوع دیسکی هستند.

در بخش امکانات نیز اکسنت به سانروف برقی، شش عدد کیسه هوا، سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم مدیریت پایداری، استارت دکمه ای، سنسور نور، کامپیوتر سفری، دوربین دید عقب، بلوتوث، تهویه اتوماتیک، و صفحه نمایش 7 اینچی به همراه سیستم رهیاب ماهواره ای مجهز است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • مجید
    مجید | ۲۶ دی ۱۳۹۶

    با این پول میشه byd s6 گرفت که کلی جادارتره، ایمنی و آپشن بهتری داره و تحویل فوری هم جدیدا اضافه کرده

    • pars
      pars | ۲۷ دی ۱۳۹۶

      ماشین چینی ؟!

  • pars
    pars | ۲۶ دی ۱۳۹۶

    تو این شرایط بجای پرداخت نقد 49 تومن پول پیش پرداختِ این، میشه با چند تومنی بیشتر یه تندر پلاس اتومات یا 207 اتومات صفر درجا گرفت بنظرم مقرون بصرفه ترند تا برای ماشین اقتصادی اکسنت تو دنیا اینقدر پول داد و خدماتش هم کرمان موتور باشه

    • noisymind
      noisymind | ۲۶ دی ۱۳۹۶

      مشکل اینه که تو کشور ما تنوع ماشین کمه. مثلا کسانی که 405 و 206 و ال90 داشتن و فروختن دیگه نمیخوان برن همون ماشین رو بعد از چند سال بگیرن دوباره! و تو این رنج دیگه ماشینی نیست و خیلی ها مجبور میشن یک آپگرید بکنن به بالاتر. دیگه اینکه نه 207 و نه ال 90 کیفیت این رو ندارن و همه شاکی هستند. مخصوصا 207 !

مطالب پیشنهادی