ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پتنت سامسونگ
تکنولوژی

پتنت جدید سامسونگ طراحی موبایل های آینده را نشان می دهد

کمپانی سامسونگ اخیرا پتنتی را در «سازمان جهانی مالکیت فکری» ثبت کرده که نشان دهنده طراحی احتمالی سخت افزار و نرم افزار موبایل های آینده است. اگرچه این پتنت به اندازه طرح های گلکسی اکس یا ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

کمپانی سامسونگ اخیرا پتنتی را در «سازمان جهانی مالکیت فکری» ثبت کرده که نشان دهنده طراحی احتمالی سخت افزار و نرم افزار موبایل های آینده است.

اگرچه این پتنت به اندازه طرح های گلکسی اکس یا نمایشگر جمع شونده انقلابی نیستند اما موارد مهمی مانند تعبیه سنسورها، اسپیکر و دوربین را در یک موبایل بدون حاشیه واقعی نشان می دهد.

موبایل های نمایش داده در این پتنت تفاوت های کلی با هم دارند اما شباهت هایی نیز میان آنها دیده می شود. برای مثال همه آنها بر اساس ایده کلی صفحه نمایش بدون حاشیه طراحی شده اند.پتنت سامسونگفناوری هایی که باید در پنل جلو شاهد آنها باشیم یا به زیر نمایشگر منتقل شده یا در بریدگی شبیه آیفون 10 تعبیه شده اند. برای مثال در یکی از این طرح ها دوربین سلفی و سنسورهای مرتبط به آن در بریدگی بسیار کوچکی در گوشه بالای نمایشگر کار شده است.

در پتنت های کمپانی کره ای موارد دیگری نیز دیده می شود که از این میان می توان به پیاده سازی سنسور اثر انگشت و اسپیکر در نمایشگر یا انتقال فلاش اعلان به پایین صفحه نمایش اشاره کرد.

علاوه بر این در پنل سمت راست نمایشگر شاهد تعبیه کلید جدیدی هستیم که احتمالا برای نمایش چند اپلیکیشن در کنار یکدیگر و مشخص کردن فضای اختصاص داده شده به هر یک از آنها به کار می رود. پتنت سامسونگ

در چندین طرح نیز نوار اعلان بالای نمایشگر و طراحی منوی برنامه های اخیر از قابلیت سفارشی سازی بالایی برخوردار شده به گونه ای که می توان میانبر اپلیکیشن ها را در نوار اعلان قرار داد یا ظاهر منوی برنامه های اخیر را به صورت دلخواه تغییر داد.

اگرچه برخی از این قابلیت مانند سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر پیش از این توسط ویوو ارائه شده اما هیچ تضمینی برای توسعه موارد دیگر توسط سامسونگ وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Morteza
    Morteza | ۲۶ دی ۱۳۹۶

    چرا دیگه اون LED رو میذار سامسونگ ؟ خوب یه پیکسل از صفحه رو بجاز اون استفاده کنه بهتره که

  • sahar
    sahar | ۲۶ دی ۱۳۹۶

    مثله سونی شده حاشیه هاش زیاده

مطالب پیشنهادی