ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر موبایل Mi Max 3 خبر از دوربین اصلی دوگانه می دهد

پیش از این برخی از گمانه زنی ها در مورد مشخصات موبایل Mi Max 3 شیائومی منتشر شده بود. حالا تصویر رندری از این موبایل انتشار یافته است. بر اساس این تصویر، تلفن هوشمند یاد ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۲۳

پیش از این برخی از گمانه زنی ها در مورد مشخصات موبایل Mi Max 3 شیائومی منتشر شده بود. حالا تصویر رندری از این موبایل انتشار یافته است.

بر اساس این تصویر، تلفن هوشمند یاد شده از دوربین دو گانه بهره می برد و حسگر اثر انگشت نیز در قاب پشتی آن تعبیه شده. Mi Max 3 همچنین در 3 رنگ ارائه می شود: یک رنگ مشکی و دو رنگ آبی متفاوت.

Mi Max 3 نمایشگری 7 اینچی با نسبت 18 به 9 خواهد داشت

بنا بر گمانه زنی های پیشین، اندازه نمایشگر آن نیز 7 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل و با نسبت نمایشگر 18 به 9 خواهد بود. دوربین های اصلی نیز دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی هستند و برای دوربین جلویی یک حسگر 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

باتری این موبایل نیز ظرفیت 5500 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. قرار است چیپست اسنپدراگون 635 یا 660 برای آن در نظر گرفته شود. علی رغم میزان بالای ظرفیت باتری، Mi Max 3 به لطف بهره مندی از نسخه 3 فناوری شارژ سریع کوالکام به سرعت شارژ خواهد شد.

Mi Max 3 در دو نسخه با رم و حافظه داخلی متفاوت عرضه خواهد شد

انتظار می رود این تلفن هوشمند در دو مدل به بازار عرضه شود: یک مدل با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و مدل گران قیمت تر با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی. هنوز در مورد نسخه اندروید که قرار است برای تلفن هوشمند یاد شده در نظر گرفته شود صحبتی به میان نیامده، ولی پیش بینی می شود به همراه اندروید 8 و با رابط کاربری ویژه این کمپانی، یعنی MIUI نسخه 9 ارائه گردد.

انتظار می رود این موبایل میان رده در خرداد تا تیر ماه سال 97 با قیمتی در حدود 264 دلار (احتمالاً برای نسخه پایه این تلفن هوشمند) روانه بازار شود.

پیشنهاد می کنیم بررسی ویژه دیجیاتو در مورد مقایسه ال جی Q6 و شیائومی Mi A1 را مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۷ دی ۱۳۹۶

    عاشق این گوشیم کاش قبل از عید بیاد

  • omid_end
    omid_end | ۲۷ دی ۱۳۹۶

    7 اینچ که تبلته ولی از خوش قیمت بودن برند های چینی با کیفیت خوشم میاد امثال وان پلاس و شیائومی

  • ایلیا محسن نژاد
    ایلیا محسن نژاد | ۲۷ دی ۱۳۹۶

    طبق تجربه ب هیچ وجه به این رندر ها توجه نکنید ، چون این شرکت حفاظت اطلاعاتش به شدت قویه واین طور نیست که چند ماه قبل از معرفی کاربرا فیلم تو دست گرفتنشم بزارن :)

    • ali
      ali | ۲۷ دی ۱۳۹۶

      درسته ولی معمولا مشخصاتی که درز میکنه درسته.در کل. دیگه تبلت خیلی توپیه به نظر من:) ولی خوب هرکسی نمی پسنده و افراد خاصی در جامعه صفحه به این بزرگی رو به مشکلاتش مخصوصا تو مترو بیرون ترجیح میدن.مثل خودم که mi max دارم و کاملا راضیم اینم بیاد قیمتش معقول باشه میگیرم چون عاشق صفحه بزرگم با تمام مشکلات جابجاییش;)

مطالب پیشنهادی