ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگاه نقاشی با قلم گلکسی نوت 8 در تهران افتتاح شد [تماشا کنید]

سامسونگ به مناسب رونمایی از فبلت گلکسی نوت ۸ کمپینی با عنوان «از واقعیت فراتر برو» راه اندازی کرده بود. شرکت کنندگان در این کمپین آثار خود را با قلم نوت ۸ طراحی کرده و ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۸ دی ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

سامسونگ به مناسب رونمایی از فبلت گلکسی نوت ۸ کمپینی با عنوان «از واقعیت فراتر برو» راه اندازی کرده بود. شرکت کنندگان در این کمپین آثار خود را با قلم نوت ۸ طراحی کرده و برای دریافت جایزه در مسابقه شرکت دادند. هیئت داوران این مسابقات متشکل از علی اکبر صادقی، صیف الله صمدیان، بزرگمهر حسین پور و کامبیز درم بخش بودند که از اساتید بنام هنر کشورمان هستند و وظیفه انتخاب ۲۰ اثر برتر را بر عهده داشتند. در نهایت روز گذشته طی مراسمی در خانه هنرمندان نفرات برتر معرفی و جوایز خود را دریافت کردند، از جمله ۳ نفر اول که از طرف سامسونگ مسافرتی به روسیه، چین و فرانسه خواهند داشت.

مسئولین برگزاری این مسابقه از تعداد بسیار زیاد آثار دریافتی حکایت داشتند و به گفته هیئت داوران، کیفیت آثار، کار را برای انتخاب نفرات برنده دشوار کرده بود. برای مشاهده تعدادی از نقاشی های ثبت شده با قلم فبلت گلکسی نوت ۸، در ادامه با گزارش ویدیویی دیجیاتو همراه باشید. ناگفته نماند که نمایشگاه آثار برگزیده مسابقه نقاشی دیجیتال سامسونگ، امروز و فردا در تالار مرتضی ممیز واقع در خانه هنرمندان ایران، برای بازدید عموم دایر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Mostafa Sehat
    Mostafa Sehat | ۱۱ آبان ۱۳۹۷

    با سلام
    یه سوال از دوستان و اساتید محترم داشتم خواستم بدونم تا چه سایزی میشه خروجی گرفت از نوت ۸

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی