ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل میزو M6s محصول Meizu
تکنولوژی

موبایل میزو M6s با چیپست جدید اگزینوس 7872 سامسونگ معرفی شد

کمپانی چینی Meizu به تازگی اقدام به معرفی یک موبایل جدید مجهز به چیپست اگزینوس 7872 ساخت سامسونگ نموده است. میان رده میزو M6s علاوه بر این دارای یکی دو ویژگی متمایز است تا بتواند ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

کمپانی چینی Meizu به تازگی اقدام به معرفی یک موبایل جدید مجهز به چیپست اگزینوس 7872 ساخت سامسونگ نموده است. میان رده میزو M6s علاوه بر این دارای یکی دو ویژگی متمایز است تا بتواند با قدرت بیشتری در بازار حاضر شود.

اصلی ترین ویژگی موبایل مورد بحث بهره مندی آن از پردازنده میان رده جدید سامسونگ است که به عنوان نخستین میزبان این مغز پردازشی راهی بازار شده است. چیپ مجتمع مورد بحث از شش هسته پردازشی برخوردار است که دوتای آنها از نوع کورتکس A73 بوده و برای پردازش های سنگین مورد استفاده قرار می گیرند.

چهار هسته دیگر از نوع کم مصرف کورتکس A53 در نظر گرفته شده اند و در پردازش های معمولی به کار می آیند. طبق ادعای سامسونگ اگزینوس 7872 در پردازش های تک هسته ای تا دو برابر سریعتر از محصولات قبل از خود است.

موبایل میزو M6s محصول Meizu

Meizu برای میان رده جدید خود یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با کیفیت اچ دی و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی را در نظر گرفته. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به همراه باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی و درگاه USB Type-C از جمله دیگر ویژگی های موبایل میزو M6s به حساب می آیند.

این محصول از همین حالا و با قیمت ۱۵۵ دلار برای نسخه مجهز به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و ۱۸۶ دلار برای مدل مجهز به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در دسترس خریداران قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mostafa_aghajani
    mostafa_aghajani | ۲۹ دی ۱۳۹۶

    این همونه که اثر انگشت پشت نمایشگره؟

  • امیر
    امیر | ۲۸ دی ۱۳۹۶

    این گوشی صفحش خیلی بی کیفیت هست که!! ۵.۷ اینچ با کیفت hd خیلی ریزولیشنش پایین میاد. با چشم راحت میشه پیکسل هاشو شمرد ??

  • احد وصال
    احد وصال | ۲۸ دی ۱۳۹۶

    این کمپانی چینی محصولاتش زیاد هم با کیفیت نیستند ..شرکت شیائومی از نظر من با کیفیت ترین محصولات رو ارائه می ده ..چه گوشی و چه دیگر لوازم هوشمندی که ارائه می ده ..و در کمال شگفتی ..قیمت هایی بسیار مناسب داره و شما می تونید با حداقل یک ملیون ..صاحب گوشی ..هندزفری ..اسپیکر ..دستبند هوشمند ..مسواک و عینک محافظ چشم باشید که همشون بالاتر از قیمت هاشون ارزش و کیفیت دارند ..اپل چین ..ارزانتر و بهتر

مطالب پیشنهادی