ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل تصاویر نسخه آزمایشی محصولاتی مانند پیکسل 2 و پیکسل بوک را منتشر کرد

مشاهده نسخه پروتوتایپ دیوایس های هوشمند و اینکه یک محصول چه مسیری را طی کرده تا از طرحی صرف روی تخته طراحی به محصولی واقعی در جیب و کوله پشتی ما تبدیل شود همیشه جذاب ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

مشاهده نسخه پروتوتایپ دیوایس های هوشمند و اینکه یک محصول چه مسیری را طی کرده تا از طرحی صرف روی تخته طراحی به محصولی واقعی در جیب و کوله پشتی ما تبدیل شود همیشه جذاب است، اما ما مصرف کنندگان معمولاً از این مزیت بی بهره هستیم. آیوی راس، طراح سخت افزارهای گوگل اخیراً به پای صحبتی با Keyword نشسته و در همین حال، تصاویری رسمی از پروتوتایپ برخی محصولات گوگل منتشر کرده است.

مصاحبه آیوی راس، به عنوان بخشی از مجموعه مصاحبه های «The She Word» صورت گرفته که زنان «قدرتمند، پویا و خلاق» گوگل را در مرکز توجه می آورد. وظیفه راس، رهبری تیمی است که محصولات گوگل را طراحی می کنند و به آنها روح می بخشند.

راس عقیده دارد که مهم ترین قاعده در طراحی محصولات گوگل، حس «انسانی» و «دوستانه» بودن آنها است که سبب برانگیختگی شور و هیجان در مردم می شود و آنها را به محصولاتی ایده آل برای خانه و زندگی کاربر تبدیل می کند. راس به صورت مشخص به متد مورد استفاده برای پارچه اسپیکر هوم مینی افتخار می کند که «نیازمند روشی خاص برای دستیابی به این نوع از سادگی همراه با آکوستیک عالی» بوده است.

در تصاویر موجود در این پست، می توانید نگاهی به رنگ ها و اندازه های مختلف آزمایشی پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال بیندازید و با طراحی شیشه ای پنل پشتی پیکسل بوک آشنا شوید. علاوه بر این، پارچه های مختلف مورد استفاده در هوم مینی و Pixel 2 Fabric Case و نیز طرح های اولیه پلتفرم واقعیت مجازی Daydream هم به نمایش گذاشته شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی