ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

به زودی می توانید به استوری های اینستاگرام تصاویر گیف اضافه کنید

اگر احساس می کنید که استوری های جدیدتان کسل کننده شده اند، اینستاگرام خبر خوشحال کننده ای برایتان دارد. به تازگی شواهدی منتشر شده که از همکاری اینستاگرام و Giphy برای آوردن آرشیو بزرگ تصاویر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

اگر احساس می کنید که استوری های جدیدتان کسل کننده شده اند، اینستاگرام خبر خوشحال کننده ای برایتان دارد. به تازگی شواهدی منتشر شده که از همکاری اینستاگرام و Giphy برای آوردن آرشیو بزرگ تصاویر متحرک این وبسایت به استوری های شبکه اجتماعی محبوب حکایت می کنند.

مطابق گزارشات کاربرانی از کشورهای فیلیپین، برزیل و اندونزی، تعدادی از آن ها با باز کردن بخش استوری اینستاگرام با یک گزینه جدید برای جستجوی تصاویر گیف از آرشیو Giphy مواجه شده اند.

به نظر می رسد که این خصوصیت فعلا در مرحله آزمایشی به سر می برد، اما امکان دارد که به زودی برای نسخه نهایی اینستاگرام در سراسر دنیا نیز منتشر شود.

گفتنی است با توجه به این که فیسبوک مدت هاست با وبسایت Giphy همکاری می کند، ارائه قابلیت جستجوی تصاویر گیف در اینستاگرام موضوع چندان غافلگیرکننده ای به حساب نمی آید.

اینستاگرام هنوز نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده، اما بعید نیست که به زودی شاهد انتشار خبر رسمی ارائه این قابلیت در اپلیکیشن باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • FARDINdrifter
    FARDINdrifter | ۲۹ دی ۱۳۹۶

    گیف نگید جون من

  • keyhan_s
    keyhan_s | ۲۹ دی ۱۳۹۶

    از اینستا خوشم نمیاد فقط ماهی یه بار نصب میکنم از اون خواننده ها و بازیکنایی که خوشم میاد پست هاشون رو میبینم با کامنت میزارم بعد حذف میکنم.

مطالب پیشنهادی