ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدیرعامل سونی کاز هیروئی بازار موبایل های هوشمند
تکنولوژی

مدیرعامل سونی: باز هم موبایل هوشمند می سازیم، اما نه برای رقابت با دیگران

گرچه قرار است «کاز هیرای» (Kaz Hirai) مدیرعامل کمپانی سونی به زودی بالاترین رقم سود عملیاتی شرکتش در سال مالی ۲۰۱۷ را اعلام نماید، اما این به معنی بازگشت ژاپنی ها به عرصه رقابت با ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

گرچه قرار است «کاز هیرای» (Kaz Hirai) مدیرعامل کمپانی سونی به زودی بالاترین رقم سود عملیاتی شرکتش در سال مالی ۲۰۱۷ را اعلام نماید، اما این به معنی بازگشت ژاپنی ها به عرصه رقابت با اپل و سامسونگ نیست. هیرای می گوید که شرکتش باز هم به تولید تلفن های هوشمند ادامه می دهد، اما نه برای رقابت با بزرگان.

مدیرعامل سونی باور دارد که موبایل ها آینده دنیای تکنولوژی هستند، بنابراین شرکت او نباید به طور کامل از این بازار خارج شود، بلکه سونی باید حضور خود را در حوزه ابزارهای ارتباطی حفظ نموده و منتظر وقوع تحول بزرگ بعدی باقی بماند. او می گوید که سونی برای رقابت با دیگران موبایل نمی سازد، بلکه تنها قصد ادامه حضور در میان پیشگامان این صنعت را دارد.

علاوه بر این ها، کمپانی بزرگ ژاپنی همچنان بزرگترین تامین کننده ماژول های دوربین برای طیف وسیعی از موبایل ها -از پرچمداران گرفته تا میان رده ها و نمونه های ارزان قیمت- است و هیرای باور دارد که توقف تولید موبایل های سونی به این کسب و کار نیز آسیب خواهد زد.

همه این ها اما به معنی عدم تلاش این شرکت برای بهبود اوضاع موبایل های تولیدی خود در مقابل رقبا نیست. گرچه مقامات سونی هرگز توضیح ندادند که چرا قابلیت اسکن اثر انگشت در موبایل های فروخته شده این شرکت در خاک آمریکا غیر فعال شدند، اما در به هر حال این محدودیت حالا برطرف شده است.

کاز هیرای درباره برنامه های سونی در آینده می گوید:

«مسئله ما موبایل ها امروزی نیستند. ما به فراتر از اسمارتفون ها می اندیشیم. قصد ما این است که به عنوان یک بازیگر در این عرصه باقی بمانیم و در حالت ایدال تر به یک پرچمدار بازار تبدیل شویم. به عنوان یک استراتژی، قصد ما فقط ماندن در بازار موبایل های هوشمند نیست. ما می خواهیم حضور خود در کسب و کار ابزارهای ارتباطی را حفظ نماییم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • بهنام
    بهنام | ۳۰ دی ۱۳۹۶

    سونی برندیه که واقعا هم به واسطه دانش بالا هم اعتبار و پیشینه درخشانو خوش نامی ،پتانسیل اول شدن توی صنعت موبایل رو داره
    اما تا اینجای کار که با تصمیمات بعضا نادرستش نتونسته اینکارو بکنه
    توی حوضه‌ی کنسول های بازی حرف اولو میزنه اما خب اونجا جدی ترین رقیبش مایکروسافتیه که اصلا خودشم تکلیفش با خودش معلوم نیست و در حقیقت رقیب چندان جدی نداره اما توی صنعت موبایل داستان به کلی فرق میکنه و با یکی از رقابتی ترین بازار ها روبروه

  • Pendarsoheil
    Pendarsoheil | ۲۹ دی ۱۳۹۶

    نویسنده متنو تو یه جاهایی تغییر داده و قشنگ معلومه ضد سونیه

  • حسین
    حسین | ۲۹ دی ۱۳۹۶

    مگه تا الان برای دل خودش موبایل نمیساخته؟

  • ARMTIN
    ARMTIN | ۲۹ دی ۱۳۹۶

    علت عدم رقابت سونی با بزرگان این حوزه اینکه سونی نمیخواهد انرژی و هزینه هاش صرف تبلیغات علیه برند ها دیگه کنه ... ... سونی تولید اسمارتفون هاش با قدرت ادامه میده .... XZ pro میتونه حقانیت و اینده نگری سونی ثابت کنه
    .
    .
    بنظرم نسل بعدی موبایل ها از طریق نسل 5G شروع میشه

  • Armin K
    Armin K | ۲۹ دی ۱۳۹۶

    بر اساس چه منطقی نظر من تایید نشد

    عوضی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی