ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ تنها صداست که می ماند

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Finger Driver

finger driver

  • بازی آفلاین است

Finger Driver نه تنها استارت سال 2018 کچ اپ را با قدرت می زند بلکه یکی از بهترین ساخته های آن ها در چند سال اخیر است. در واقع بازی در عین ساده بودن، یک تجربه متفاوت نسبت به دیگر عناوین تلفن های هوشمند می دهد. چیزی که خیلی وقت بود از کچ اپ ندیده ایم و بیشتر بازی های آن ها در چند ماه گذشته تکراری بودند. همانگونه که در تصویر بالا می بینید، در محیط بازی یک ماشین حرکت کرده و باید با فرمان پایین صفحه آن را کنترل کنید.

البته با وجود جذابیت های فراوان Finger Driver، بازی در گوگل پلی خیلی نتوانسته میانگین امتیازی خوبی را به دست بیاورد که با توجه به بازخوردها بیشتر به خاطر سختی زیاد این عنوان بوده است. بنابراین اگر به دنبال یک تجربه آسان هستید، پیشنهاد می کنیم به سراغ Finger Driver نروید. چون بازی در کنار 2 Cars از چالش برانگیزترین عناوین فرانسوی ها به حساب می آید.

Finger Driver

Finger Driver

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 30 / 70 مگابایت زبان:

Jellynauts

jellynauts

  • بازی آنلاین است
  • بدون نیاز به نرم افزار تغییر آی پی

خیلی وقت بود که خبری از استودیوی Yodo1 Games نمی آمد. این توسعه دهنده که با عنوان دوست داشتنی Rodeo Stampede به موفقیت های زیادی رسید، بعد از مدت ها ساخته جدیدش با نام Jellynauts را به مرحله انتشار رساند که البته بازی فعلا در مرحله «دسترسی محدود» به سر می برد. Jellynauts عنوانی در سبک io بوده و به نوعی نسخه پیشرفته تر Arrow.io است.

Jellynauts برای آی پی های ایران باز بوده و به صورت مستقیم می توانید بازی را از گوگل پلی دانلود کنید

یعنی همانند بقیه بازی های io به محیطی مملو از بازیکن های دیگر قدم می گذارید و باید با آن ها بجنگید اما در اینجا توسعه دهنده با الهام از بازی های نقش آفرینی سعی کرده به عنوانش جذابیت ببخشد. به همین خاطر می توانید شخصیت اصلی را ارتقا داده و با تجهیزات بهتر به مصاف بقیه کاربران بروید. البته توسعه دهنده یک بخش 5 بازیکن در برابر 5 بازیکن نیز به عنوانش اضافه کرده تا بازیکن ها گروهی با یکدیگر مبارزه کنند.

Jellynauts

Jellynauts

سازنده: Yodo1 Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 60 مگابایت زبان:

Cytus II

cytus 2

  • بازی آفلاین است

بعد از انتظارات فراوان سرانجام چند روز پیش قسمت دوم عنوان ریتمیک Cytus منتشر شد و با توجه به ادعای سازنده در هفته های آتی نیز بازی به دیوایس های اندرویدی می آید. مکانیزم های گیم پلی بازی دستخوش تغییرات زیادی نشده اند. همانند گذشته در صفحه دایره هایی ظاهر می شوند و با کلیک به موقع روی آن ها، آهنگی که در پس زمینه پخش می گردد را کامل تر می کنید.

بازی داستان خواننده ای محبوب اما ناشناخته را روایت می کند که یک ساعت قبل از اولین کنسرتش، به صورت مرموزی ناپدید می شود

البته سازنده با گرافیک سایرپانک-انیمه گونه، آهنگ های فراوان و داستان آینده نگرانه جالبش سعی کرده دوباره بازیکن ها را به یک ماجراجویی موزیکال بفرستد که با توجه با بررسی ها به نظر می رسد که کاملا هم موفق بوده است. امیدواریم بعد از عرضه نسخه اندروید Cytus II، استودیوی Rayark International به سراغ قسمت دوم بازی معروف و اکشن Implosion - Never Lose Hope برود.

Cytus II

Cytus II

سازنده: Rayark International قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 763 مگابایت زبان:

Hero Academy 2

Hero Academy 2

  • بازی آنلاین است
  • بدون نیاز به نرم افزار تغییر آی پی

اگر شطرنج را با بازی های کارتی نوبتی ترکیب کنیم چه اتفاقی می افتد؟ جواب پیش روی تان است: Hero Academy 2. محیط بازی به دو قسمت تقسیم شده و در هر بخش یک الماس وجود دارد. حالا هر بازیکنی که با کارت هایش این الماس را نابود کند برنده می شود. البته پیروزی به این سادگی ها که فکر می کنید هم نخواهد بود. هر کارت نیازمند مقداری اکسیر است و بنابراین باید اکسیرهای تان را مدیریت کنید. جدا از اینکه تمام کارت ها دارای قدرت و توانایی های متفاوت خودشان هستند.

Hero Academy 2

Hero Academy 2

سازنده: RobotEntertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 206 / 94 مگابایت زبان:

World of Warships Blitz

world of warships blitz

  • بازی آنلاین است
  • بدون نیاز به نرم افزار تغییر آی پی

تانک های World of Tanks را با کشتی های جنگی عوض کنید و به جای محیط های زمینی هم از دریاها استفاده نمایید؛ کلیت ساخته جدید Wargaming تقریبا همین است. World of Warships Blitz چند روز پیش و بعد از ماه ها از مرحله دسترسی زودهنگام یا همان ارلی اکسس خارج شد و به عرضه جهانی رسید تا بازیکن های بیشتری طعم نبردهای دریایی هفت نفر به هفت نفر را با کشتی های جنگ جهانی دوم بچشند.

مشابه بقیه عناوین اکشن آنلاین، در اینجا نیز با تیم تان به نبرد با بقیه کشتی ها می روید. در این راه می توانید کشتی خود را قوی تر کرده و تجهیزات قدرتمند تر روی آن بگذارید. با وجود اینکه بازی های سبک جنگ های دریایی روی اسمارت فون ها کم نیستند ولی World of Warships Blitz به خاطر گرافیک استثنایی، توجه بیشتر به جزییات برای یک تجربه واقع گرایانه تر و البته سرعت بالای مبارزات به راحتی می تواند بهترین عنوان این سبک در تلفن های هوشمند لقب بگیرد.

World of Warships Blitz

World of Warships Blitz

سازنده: Wargaming Group قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1100 / 532 مگابایت زبان:

Paint Tower

Paint Tower!

  • بازی آفلاین است

Paint Tower ترکیب یکی از معروف ترین بازی های استودیوی Gram Games یعنی Six و عنوان فراموش نشدنی تتریس است. محیط گیم پلی بازی به دو بخش تقسیم می شود، در قسمت پایین شما باید اشکالی را با تعدادی مربع مشخص ساخته (عدد کنار هر رنگ تعداد مربع ها را نشان می دهد) و به بالا پرتاب کنید. اگر بعد از پرتاب، جسمی که ساختید درست سر جایش قرار نگیرد و به خاطر ترتیب نادرست بقیه اجسام به پایین بیافتد می بازید. Paint Tower هر چند بازخوردهای مثبتی را از بازیکن ها دریافت نکرده ولی برای علاقه مندان Six مطمئنا عنوان جذابی خواهد بود.

Paint Tower!

Paint Tower!

سازنده: Gram Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 109 / مگابایت زبان:

Slope Down: First Trip

Slope down

  • بازی آفلاین است

اگر یک بازی ساده آرامش بخش می خواهید و Finger Driver را به خاطر چالش های فراوانش گزینه مناسبی نمی بینید ما پیشنهاد متفاوتی برای تان داریم: Slope Down: First Trip. ساخته holidoli یکی از کلیشه ای ترین گیم پلی ممکن را دارد. شخصیت اصلی در مسیری حرکت کرده و باید با تغییر مسیرش مانع برخورد او با موانع باشید. اما در بین توسعه دهنده توانسته با گرافیک Low Poly و موسیقی آرامش بخش به عنوانش جذابیت ببخشد. در صورتی که خواهان یک ماجراجویی آرامش بخش هستید، Slope Down: First Trip را از دست ندهید.

Slope Down: First Trip

Slope Down: First Trip

سازنده: holidoli قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 59 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • amanada
    amanada | ۲۹ دی ۱۳۹۶

    نرم افزار تغیر آی‌پی:)

  • احد وصال
    احد وصال | ۲۹ دی ۱۳۹۶

    من توضیحات بازی سایتوس 2 رو خوندم ..در اخر توضیحات نوشته بود باید به اینترنت وصل بشید ..حالا نمی دونم واسه خرید بوده یا انلاین همیشگی

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۲۹ دی ۱۳۹۶

      سلام، در واقع نوشته قبل از انجام پرداخت درون برنامه ای حتما به اینترنت متصل باشید چون در غیر این صورت ممکنه مشکل پیش بیاد.

  • احد وصال
    احد وصال | ۲۹ دی ۱۳۹۶

    اه ..چرا همزمان منتشر نکردند سایتوس دو رو ..خداییش رو اعصابه این انحصاری بودن ای او اس ..من بازی slope down رو هم پیشنهاد می کنم

مطالب پیشنهادی