ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر سامسونگ
تکنولوژی

تلاش سامسونگ برای جای دادن دوربین و سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر

به طور حتم تلاش موفقیت آمیز کمپانی ویوو در جای دادن سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر، برای غول های بازار چون اپل، سامسونگ و هوآوی یک شکست محسوب می شود. بنابراین عجیب نیست که ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

به طور حتم تلاش موفقیت آمیز کمپانی ویوو در جای دادن سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر، برای غول های بازار چون اپل، سامسونگ و هوآوی یک شکست محسوب می شود. بنابراین عجیب نیست که این کمپانی ها برای جبران این مسئله تلاشی مضاعف را آغاز کنند.

شکی نیست که تمام شرکت ها در حال توسعه تکنولوژی اختصاصی خود برای سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر هستند، اما به نظر می رسد برنامه سامسونگ از بقیه بلند پروازانه تر است. به تازگی پتنتی متعلق به این شرکت به ثبت رسیده که نشان می دهد کره ای ها قصد دارند علاوه بر حسگر اثر انگشت، دوربین سلفی را نیز به زیر نمایشگر انتقال دهند.

سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر سامسونگ

در واقع هدف سامسونگ آن است که ناچار نباشد محصولی مانند آیفون X را با آن شکاف نه چندان زیبای بالای نمایشگر به تولید برساند. آن طور که از تصاویر بر می آید، همه سنسورها و دوربین جلویی می توانند درون یک فضای بیضی شکل (محل فعلی دکمه هوم) در زیر نمایشگر جای بگیرند.

گرچه اجرای چنین ایده ای به نظر بسیار جذاب می رسد، اما باید پذیرفت که عملی ساختن و میزان کارایی آن هنوز محل تردید است. با این حال پیاده سازی آن می تواند قدمی مهم برای به تولید رسیدن موبایلی با نمایشگر واقعاً تمام صفحه باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۲۹ دی ۱۳۹۶

    از حسگر اثر انگشنت زیر صحفه خوشم نمیاد

مطالب پیشنهادی