ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین سری جک S3 تحویل مشتریان شد؛ محصول 78 میلیونی کرمان موتور

کراس اوور های چینی نظیر جک S5 و لیفان X60 که در راستای پُر کردن شکاف قیمتی بین خودروهای تولید داخل و نمونه های وارداتی وارد بازار شده بودند حالا خود قربانی افزایش قیمت ها ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

کراس اوور های چینی نظیر جک S5 و لیفان X60 که در راستای پُر کردن شکاف قیمتی بین خودروهای تولید داخل و نمونه های وارداتی وارد بازار شده بودند حالا خود قربانی افزایش قیمت ها شده اند و به خودروهایی نسبتا گران قیمت مبدل گشته اند.

جک S3 کرمان موتور

برای مثال در این زمینه می توان به افزایش قیمت جک S5 اتوماتیک به 104 میلیون تومان اشاره کرد. بنابراین حالا شرایط برای عرضه خودروهای میان رده دیگری باز شده و کرمان موتور در راستای پُر کردن این شکاف قیمتی، محصولی نظیر جک S3 را به عنوان نمونه ارزان قیمت تر و کوچک تر نسبت به جک S5 راهی بازار کرده است.

این کراس اور تک دیفرانسیل با پیشرانه 1.5 لیتری 107 اسب بخاری نیروی خود را از طریق گیربکس CVT تحویل چرخ های جلو می دهد و با قیمت 78 میلیون تومان در سگمنت خودروهایی نظیر ام وی ام X22 و چانگان CS35 قرار می گیرد.

امروز مراسمی جهت تحویل سری نخست خودروهای ثبت نام شده از سری جک اس 3 در اداره تحویل کرمان موتور برگزار شد و در این مراسم، سامان فیروز مدیرعامل کرمان موتور ضمن عذرخواهی از تاخیر به وجود آمده در زمینه تحویل این خودروها ابراز امیدواری کرد که سری بعدی تولیدی جک S3 به شکل منظم به مشتریان تحویل داده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۲ بهمن ۱۳۹۶

    قشنگ تر از s5 هست و لی چه فایده نمیتونیم سوار شیم

مطالب پیشنهادی