ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر دو کروم‌بوک آموزشی و یک کروم‌باکس در نمایشگاه Bett معرفی کرد

کمپانی ایسر در نمایشگاه Bett 2018 سه محصول آموزشی جدید از سری کروم را معرفی کرد که از قابلیت‌های مطلوبی همچون USB 3.1 Type-C بهره می‌برند. یکی از آنها نیز قابلیت اتصال به شبکه‌های 4G LTE ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۲۹

کمپانی ایسر در نمایشگاه Bett 2018 سه محصول آموزشی جدید از سری کروم را معرفی کرد که از قابلیت‌های مطلوبی همچون USB 3.1 Type-C بهره می‌برند. یکی از آنها نیز قابلیت اتصال به شبکه‌های 4G LTE را دارد.

یکی از این گجت‌ها Acer Chromebook 11 C732 نام دارد که نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی کروم‌بوکی است که پیشتر در نمایشگاه CES 2108 معرفی شده بود.

این محصول از یک نمایشگر به ابعاد ۱۱.۶ اینچ با کیفیت تصویر نه چندان مناسب ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل بهره می‌برد که لولا‌ی آن توانایی چرخش ۱۸۰ درجه‌ای دارد و در دو مدل لمسی و غیر لمسی عرضه خواهد شد.

این لپتاپ به یک پردازنده‌ی N3450 دو یا چهارهسته‌ای مجهز شده و از ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه ۸ گیگابایت رم برخوردار است. لپتاپ یاد شده گواهی دوام IP41 و MIL-STD 810G را دارد که می‌تواند که نشان می‌دهد در برابر سقوط از فاصله‌ی ۱.۲ متری مقاوم است چرا که ساختاری شبیه به کندوی عسل در طراحی داخلی این محصول بکار رفته که بسیار مقاوم است.

عمر باتری مدل یاد شده ۱۲ ساعت بوده و قابلیت پشتیبانی از اپ‌های اندروید و گوگل پلی را دارد و همچنین کمپانی سازنده برای کاهش سر و صدا و تسهیل استفاده از آن در مکان های خلوت مانند کتابخانه از طراحی بدون فن استفاده کرده است.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به دو پورت USB 3.0، دو درگاه USB 3.1 Type-C، درگاه حافظه‌ی microSD، بلوتوث ۴.۲، وب کم HDR، دو اسپیکر استریو اشاره کرد. ضمن اینکه قابلیت اتصال مستقیم به شبکه‌های 4G LTE را دارد.

مدل معرفی شده‌ی دیگر Chromebook Spin 11 CP311-1HN نام گرفته که در مقایسه با محصول قبلی قابلیت کمتری دارد اما ویژگی لولای ۳۶۰ درجه آن باعث می‌شود که بتوانید صفحه‌نمایشگر را به طور کامل بچرخانید. این گجت نیز صفحه نمایشی ۱۱.۶ اینچی داشته و در دو مدل لمسی و غیر لمسی عرضه خواهد شد. این محصول با سه پیکر بندی مختلف و بهره بردن از یکی از  چیپست‌های N4200 چهارهسته‌ای پنتیوم اینتل، مدل چهار‌هسته‌ای N3450 سلرون یا مدل دو هسته‌ای N3350 سلرون عرضه خواهد بود.

۴ یا ۸ گیگابایت رم به همراه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در این لپتاپ تعبیه شده که می‌توان این مقدار را با حافظه‌های microSD  افزایش داد. دو درگاه USB 3.1 Type C، دو پورت USB 3.0 و یک قلم  بدون باتری شرکت Wacom نیز از دیگر ویژگی‌های مدل جدید Spin 11 است.

کروم‌باکس جدید ایسر نیز CXI3 نام‌گذاری شده که چیپست نسل هشتم اینتل در آن تعبیه شده است. باکس یاد شده یک پورت USB 3.1 Type-C Gen 1، پنج USB 3.1 ، پورت USB 2.0 درگاه شبکه‌ اترنت، و یک خروجی HDMI دارد. ضمن اینکه تکنولوژی وای‌فای 2.2 MIMO 820.11ac و بلوتوث ۴.۲ در آن وجود داشته و قابلیت پشتیبانی microSD را نیز دارد.

به گفته‌ی ایسر کروم‌باکس یاد شده اندازه‌ی مناسبی دارد. به شکلی که می‌توان آن را پشت صفحه‌ نمایش مخفی نمود و حتی استندی نیز برای استقرار عمودی آن، طراحی شده است که به همراه محصول به فروش خواهد رسید.

مدل لمسی Chromebook 11 C732 با نرخ ۳۰۰ دلار و مدل غیر لمسی‌اش با قیمت ۲۸۰ دلار در بهار امسال به بازار عرضه خواهد شد. کرومبوک ۱۱ نیز ۳۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده و قرار است در همان بازه‌ی زمانی به بازار وارد گردد. این درحالی‌ است که اطلاعی درباره قیمت و زمان ‌عرضه‌ی کرومباکس یاد شده اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • rasoul norouzi
    rasoul norouzi | ۳ بهمن ۱۳۹۶

    الان تو این رنج قیمت واقعا لپ تاپ های ویندوزی رقیب قدرتمندی هستند و به نظرم خیلی بهتر

    • mahdi
      mahdi | ۳ بهمن ۱۳۹۶

      از دیدگاه شما نگاه کنیم بدترین از این کروم بوک ها سرفیس های مایکروسافت هستن با رنج قیمت بسیار کمتر از اون میشه بهتر از اون اولترابوک قوی‌ و قدرتمند خرید

مطالب پیشنهادی