ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت ۴ لپ تاپ ویندوزی ارزان برای محیط های آموزشی معرفی کرد

این هفته مایکروسافت برای ترغیب دبیران و دانش آموزان به استفاده از ویندوز گام مهمی برداشت. این شرکت روز گذشته و در جریان رویداد آموزشی سالانه Bett در لندن مجموعه جدیدی از لپ تاپ های مبتنی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۶

این هفته مایکروسافت برای ترغیب دبیران و دانش آموزان به استفاده از ویندوز گام مهمی برداشت. این شرکت روز گذشته و در جریان رویداد آموزشی سالانه Bett در لندن مجموعه جدیدی از لپ تاپ های مبتنی بر ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ اس را معرفی کرد که از ۱۸۹ دلار به بالا قیمت گذاری شده اند.

غول نرم افزاری همچنین وارد همکاری تازه ای با نهادها، سازمان ها و شرکت های مهم همچون لگو و ناسا شده تا واقعیت ترکیبی و ویدیوهای آموزشی خود را به این محیط ها بیاورد.

اما در میان محصولات تازه معرفی شده توسط مایکروسافت که محصول شرکای سخت افزاری آن هستند می توان به لپ تاپ 100e لنوو با قیمت ۱۸۹ دلار اشاره کرد. این محصول برپایه چیپ های Celeron Apollo اینتل توسعه یافته و در گروه لپ تاپ های ارزان قیمتِ مناسب برای مدارس جای می گیرد. لنوو همچنین محصول دیگری به نام 300e را معرفی کرده؛ لپ تاپی دو در یک با پشتیبانی از قلم و قیمت ۲۷۹ دلار.

دو نوت بوک ارزان قیمت دیگر در این سری را شرکتی به نام JP عرضه کرده که از پلتفرم احراز هویت بیومتریک ویندوز هِلو پشتیبانی می کنند. مدل پایه این محصولات با قیمت ۱۹۹ دلار و نسخه پشتیبانی کننده از قلم و فرامین تاچ ۲۹۹ دلار قابل خرید خواهد بود. همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم هر چهار لپ تاپ معرفی شده برای محیط های آموزشی طراحی یافته اند و هدفشان منصرف نمودن معلمان و دانش آموزان از خرید کروم بوک است.

مایکروسافت در راستای حضور پررنگ تر خود در محیط های آموزشی، محتوای تولیدی توسط دبیران را نیز هدف قرار داده است. به عنوان مثال این شرکت قصد دارد آپدیت تازه ای برای Minecraft: Education Edition ارائه نماید که بیشتر روی آزمایشاتی نظیر ساخت ترکیبات شیمیایی و یا کار با ایزوتوپ ها تمرکز دارد. ارائه به روز رسانی برای نرم افزارهایی نظیر نسخه دسکتاپی اوت لوک هم از دیگر اقدامات در دست انجام شرکت ردموندی به شمار می رود.

اما علاوه بر این موارد گفته شده که مایکروسافت قصد دارد محتواهای واقعیت ترکیبی را نیز هم برای هولولنز و هم طیف وسیعی از هدست های واقعیت ترکیبی ارائه نماید.

Pearson (بزرگ ترین شرکت آموزشی دنیا) که از شرکای این کمپانی به شمار می رود قصد دارد طی ماه های آتی نوعی محیط آموزشی تازه را ارائه کند که بر پایه هدست های واقعیت ترکیبی و هولولنز توسعه یافته است. قرار است ۶ اپلیکیشن تازه نیز از سوی این شرکت ارائه شوند که در برگیرنده محیط های فراگیر برای دانش آموزان هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی)
    δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی) | ۳ بهمن ۱۳۹۶

    ارزانشم حداقل یه میلیون میشه!!!
    بعضیا به‌ یارانه شبشونم محتاجن! تو کشوری که حقوق به‌ ریاله و خرید به‌ دلار هیچی *ارزان* نیس...

مطالب پیشنهادی