ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Mavic Air
علمی

کوچکترین پهپاد قابل حمل DJI با نام Mavic Air معرفی شد

جدیداً شرکت DJI پهپاد تاشو و قابل حملی با نام DJI Mavic Air معرفی کرده که در حالت جمع شده به اندازه‌ی یک تلفن هوشمند است. DJI در تولید این گجت علاوه بر اندازه‌ی بسیار کوچک، ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۵

جدیداً شرکت DJI پهپاد تاشو و قابل حملی با نام DJI Mavic Air معرفی کرده که در حالت جمع شده به اندازه‌ی یک تلفن هوشمند است.

DJI در تولید این گجت علاوه بر اندازه‌ی بسیار کوچک، دو مسئله را نیز مدنظر قرار داده است یکی کیفیت تصویر و دیگری کنترل پرواز.

Mavic Air

Mavic Air به یک سنسور CMOS دوازده مگاپیکسلی با ابعاد ۱/۲.۳ اینچ مجهز شده و از یک لنز بیست و چهار میلیمتری با گشودگی دهانه‌ی لنز ۲.۸ برخوردار است. این دوربین قادر است ویدیو‌های 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. این قابلیت بیشترین کیفیت فیلمبرداری موجود برای پهپاد‌های DJI بوده و گزینه‌ی تصویر آهسته‌ی ۱۲۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن ۱۰۸۰ نیز برای این پهپاد‌ موجود است. دوربین اصلی این پهپاد به لزرشگر مکانیکی ۳ محوره نیز مجهز بوده که ‌می‌تواند لرزش و ارتعاش را در فیلم‌برداری کاهش دهد.

Mavic Air

گزینه‌های جدیدی در این دوربین می‌تواند خلاقیت کاربران را تحریک کند. حالت پانورامای کره‌ای دوربین یادشده به شما اجازه می دهد که ۲۵ تصویر را به یکدیگر چسبانده تا یک تصویر ۳۲ مگاپیکسلی خلق کنید. این پانوراما می‌‌تواند عمودی، افقی یا ۱۸۰ درجه باشد.

در این پهپاد ۶ مدل پرواز در نظر گرفته شده که دوتای آنها اتوماتیک بوده و به کاربر این قابلیت را می‌دهد که مسیر از پیش تعیین شده‌ای در اختیار پهپاد قرار داده و خود مشغول فیلمبرداری خلاقانه شود

.

این پهپاد هوشمند می‌تواند با استفاده از ۷ دوربین تعبیه شده روی آن یک نقشه سه بعدی از محیط پیرامونش ساخته تا کنترل بهتری برای کابر فراهم آورد.

دوربین‌های جلو و عقب این گجت توانایی تشخیص موانعی تا بیست متری را داشته و از یک سیستم دستیار پرواز بهره می‌گیرد که می‌تواند موانع را به شکل کاملا خودکار رد کند. هوش مصنوعی تعبیه شده در این پهپاد می‌تواند تا فاصله‌ی ۶ متری، اشارات دست را تشخص دهد. بدین روش می تواند دستوروهای ساده‌ای نظیر پرواز کن، دنبالم کن، بایست، عکس بگیر، فیلمبرداری کن یا ... را شناخته و به آنها عمل کند.

Mavic Air

این گجت با یکبار شارژ می‌تواند تا ۲۱ دقیقه با سرعت ۶۸ کیلومتر بر ساعت در ارتفاع ۵۰۰۰ متری از سطح دریا پرواز کند. ضمن اینکه از حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی برخوردار بوده و می‌توان آن را از طریق کارت‌های میکرو اس دی افزایش داد. تصور کنید با یک کارت میکرو اس دی ۵۱۲ گیگابایتی چند ساعت محتوای ویدیویی را می‌توان ضبط نمود.

Mavic Air

DJI Mavic Air قرار است به سه رنگ قرمز، سفید و مشکی تا هشتم بهمن ماه به بازار عرضه شود. DJI دو پکیج مختلف برای علاقه‌مندان در نظر گرفته است.

پکیج استاندارد آن شامل پهپاد، باتری، کنترل از راه دور، کیف و دو جفت محافظ برای بال‌هایش می‌شود که قیمت ۷۹۹ دلار خواهد داشت.همچنین پکیج دیگری با نام Fly More Combo وجود دارد که  علاوه بر تجهیزات فوق از دو باتری اضافه، یک کیف مسافرتی، ۶ جفت پروانه‌ی اضافه و هاب شارژ باتری‌ها بهره می‌برد و به نرخ ۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • saeed jld
    saeed jld | ۴ بهمن ۱۳۹۶

    مشخص هست محصولات این شرکت توی ایران هم هست یا خیر ؟

  • محمد دهقانی
    محمد دهقانی | ۴ بهمن ۱۳۹۶

    کومبو 999 دلاره

  • ⓜⓔⓗⓡⓢⓗⓐⓓ
    ⓜⓔⓗⓡⓢⓗⓐⓓ | ۴ بهمن ۱۳۹۶

    پکیج دومی ۹۹۹ دلاره.لطفا تصحیح کنید

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۴ بهمن ۱۳۹۶

    قیمت این چهار نیم میلیون هست

مطالب پیشنهادی