ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Chronicle امینت سایبری آلفابت
تکنولوژی

آلفابت با Chronicle به طور جدی وارد کسب و کار امنیت سایبری می شود

هولدینگ آلفابت به عنوان کمپانی مادر شرکت گوگل با معرفی یک زیرشاخه جدید تحت برند «Chronicle» قصد دارد به صورت جدید وارد کسب و کار امنیت سایبری شود. فعالیت های این زیرشاخه آلفابت گرچه در ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

هولدینگ آلفابت به عنوان کمپانی مادر شرکت گوگل با معرفی یک زیرشاخه جدید تحت برند «Chronicle» قصد دارد به صورت جدید وارد کسب و کار امنیت سایبری شود.

فعالیت های این زیرشاخه آلفابت گرچه در زیر چتر حمایت آلفابت، اما کاملاً مستقل خواهد بود و هدف آن نیز کمک به کمپانی های بزرگ برای ردیابی و مقابله با حملات سایبری و تهدیدات موجود در فضای مجازی خواهد بود.

Chronicle از دو زیرشاخه اصلی «امنیت سایبری» و «پلتفرم تحلیل داده» تشکیل یافته و همچنین سرویسی مبتنی بر هوش مصنوعی موسوم به «VirusTotal» برای شناسایی بدافزارها در اختیار مشتریان تجاری خود قرار خواهد داد.

Chronicle امینت سایبری آلفابت

این کمپانی امنیتی به لطف توان عظیم پردازشی و ذخیره سازی اطلاعاتی که آلفابت از طریق سرویس های ابری گوگل برایش فراهم می کند می تواند به کمپانی ها برای پردازش و تحلیل داده ها با سرعت بالاتر و شناسایی الگوهای تهدیدات امنیتی بر پایه اطلاعات جمع آوری شده طی یک سال یاری برساند.

استفن ژیلت (Stephen Gillett) مدیرعامل Chronicle در مطلبی در خصوص معرفی شرکت تحت مدیریت خود می نویسد:

«به لطف فناوری یادگیری ماشین و قابلیت های برتر جستجو، ما باور داریم که می توانیم به موسسات تجاری و کسب و کارها کمک کنیم تا تصویری کامل و واقعی تر از شرایط فعلی از راهکارهای امنیتی خود داشته باشند.»

او می گوید که کمپانی های بزرگ در طی روز با هزاران هشدار امنیتی در سیستم های خود مواجه می شوند، بنابراین نمی توانند همه آنها را به درستی بررسی و تحلیل نمایند. همین مسئله باعث می شوند که در بسیاری موارد هکرها بتوانند در سامانه ها نفوذ کنند و تا چند ماه نیز شناسایی نشوند. یا این که تیمی بزرگ می بایست مدت ها کار کند تا ساز و کار یک حفره امنیتی و چگونگی پوشش آن را درک نماید.

Chronicle امینت سایبری آلفابت استفن ژیلت

هر ساله موارد زیادی از کشف حفره های امنیتی و نفوذ به اطلاعات حساس تجاری و سازمانی دولت ها و کمپانی ها به ثبت می رسند و گاه منجر به ضررهای مالی و حیثیتی هنگفتی نیز می شوند. بنابراین به نظر می رسد Chronicle از همین حالا مشتریان زیادی را به سمت خود جلب نماید. این زیرشاخه آلفابت می گوید که همین حالا نیز چندین کمپانی بزرگ و مشهور در حال تست پلتفرم ها و سرویس های این شرکت برای بهره مندی از آنها هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی