ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصویری از محصول تازه و عجیب کمپانی ایلان ماسک؛ شعله افکنی 600 دلاری

اسپیس اکس، تسلا و بورینگ کمپانی که همگی زیر نظر ایلان ماسک فعالیت می کنند، شهرت خاصی به خاطر وعده های جاه طلبانه ای که می دهند و بعد قادر به تحقق آنها در زمان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

اسپیس اکس، تسلا و بورینگ کمپانی که همگی زیر نظر ایلان ماسک فعالیت می کنند، شهرت خاصی به خاطر وعده های جاه طلبانه ای که می دهند و بعد قادر به تحقق آنها در زمان موعود نیستند دارند. به همین خاطر بود که وقتی ایلان ماسک در ماه دسامبر اعلام کرد «بعد از کلاه های بورینگ کمپانی، ما شروع به فروش شعله افکن بورینگ کمپانی خواهیم کرد» هیچکس توییت وی را جدی نگرفت.

با این حال، در روز کریسمس ماسک یکبار دیگر حساب کاربری توییتر خود را به دست گرفت و بعد از اعلام فروش 50 هزار واحدی کلاه ها، خبر از عرضه شعله افکن در آینده نزدیک داد.

حالا به نظر می رسد باید این لحظه را به عنوان یکی از معدود دفعاتی که ایلان ماسک توانسته وعده اش را سریعاً عملی کند در تاریخ ثبت کرد؛ زیرا شعله افکن بورینگ کمپانی آماده است و اخیراً تصویری از آن از سوی کاربران انجمن اینترنتی ردیت در وب سایت رسمی شرکت رویت شده.

ردیتورها هفته پیش متوجه شدند لینک «boringcompany.com/flamethrower»، کاربر را به صفحه ای شامل یک پسوورد باکس هدایت می کند. بعد از این، حداقل یکی از کاربران توانست پسوورد را حدس بزند که چیزی نبود جز «شعله - Flame». از آن زمان، پسوورد این صفحه تغییر کرده و هیچکس قادر به شناسایی آن نبوده است.

بعد از ورود پسوورد، کاربر به صفحه فروشگاهی هدایت می شود که شباهت زیادی به صفحه مربوط به کلاه های بورینگ کمپانی دارد. اما به جای کلاهی 20 دلاری، کاربران گزینه ای برای پیش خرید شعله افکنی 600 دلاری یافتند. در توضیحات این صفحه نیز آمده که «تصویر بالا مربوط به نسخه پروتوتایپ بوده و محصول نهایی، به مراتب بهتر خواهد بود». به گفته یکی از کاربران ردیت، در این صفحه آمده که شعله افکن مورد اشاره در ماه آوریل عرضه می شود، اما ماسک هنوز واکنشی به موضوع نشان نداده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • pouya s
    pouya s | ۶ بهمن ۱۳۹۶

    امیدوارم بودجه پروژشون تامین بشه اما شعله افکن به چه دردی می خوره که بتونه فروش بالا داشته باشه

  • zahra kalbali
    zahra kalbali | ۶ بهمن ۱۳۹۶

     وعده های جاه طلبانه ای که می دهند و بعد قادر به تحقق آنها در زمان موعود نیستند دارند.؟؟؟؟!!!
    تا به الان ایلان ماسک به تمام وعده هاش عمل کرده مثل تولید باتری برای استرالیا در صد روز

  • Vahid
    Vahid | ۶ بهمن ۱۳۹۶

    مرد بزرگیه ولی خب برای ایده هاش پول زیادی رو لازم داره

  • سامان
    سامان | ۶ بهمن ۱۳۹۶

    دیوانه شده

مطالب پیشنهادی