ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر منتسب به نخستین تبلت مبتنی بر سیستم عامل کروم منتشر شد

Bett کنفرانسی با موضوعیت تکنولوژی های ارتباطی حوزه آموزش است که همه ساله در انگلستان برگزار می شود و درجریان آن شرکت ها به ارائه تازه ترین دستاوردهای خود در این زمینه می پردازند. پیشتر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

Bett کنفرانسی با موضوعیت تکنولوژی های ارتباطی حوزه آموزش است که همه ساله در انگلستان برگزار می شود و درجریان آن شرکت ها به ارائه تازه ترین دستاوردهای خود در این زمینه می پردازند.

پیشتر در خبرها نیز خواندید که مایکروسافت در جریان این رویداد از چهار لپ تاپ جدید با برندهای لنوو و JP رونمایی کرد و حالا تصویری از تبلت تازه ایسر در توییتی که دقایقی بعد از انتشار پاک شده به دست آمده که از سیستم عامل کروم بهره می گیرد.

همانطور که گفته شد این عکس را یکی از شرکت کنندگان در رویداد آموزشی Bett در لندن گرفته و تصویر منتسب به محصولی را نشان می دهد که میتواند اولین تبلت مبتنی بر سیستم عامل کروم باشد که تا به حال تولید شده.

لوگوی ایسر همانطور که در عکس می بینید در حاشیه پایینی دستگاه مشهود است و جزئیات دیگری را نمی توان از آن به دست آورد. البته وبسایت ChromeUnboxed که تصویر مذکور را برای نخستین بار منتشر کرده یادآور شده که این تبلت احتمالا نمایشگری با ابعاد ۸ تا ۱۰ اینچ دارد و یک استایلوس استدلر هم برایش در نظر گرفته شده.

بد نیست اشاره کنیم که سیستم عامل کروم گوگل مدتهاست مبنای لپ تاپ های آموزشی سری کروم بوک آن بوده و قبلا در خبرها این گمانه زنی مطرح شده بود که کمپانی مورد بحث احتمالا در گام بعدی به سراغ تبلت ها می رود.

این شرکت پیشتر اعلام کرده بود:

«شرکایش قادرند طیف وسیعی از محصولات را با فرم فکتور مختلف (شامل تبدیل پذیر، دو در یک و تبلت) و البته سیستم عامل کروم بسازند.»

البته غول جستجوگر نگفته بود که خودش راسا دست به کار ساخت چنین محصولی می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حجازی
    حجازی | ۷ بهمن ۱۳۹۶

    کروم واقعا به چه کاری میاد؟ صرفا چون سبکه؟ آیا میدانستید فروشگاه داره؟ گیم داره؟ با اندروید مچ میشه؟

مطالب پیشنهادی