ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همایش سالانه ایسر و سازگار ارقام با حال و هوای گیمینگ برگزار شد

همایش سالانه ایسر و سازگار ارقام با هدف معرفی محصولات جدید این شرکت و در حال و هوای گیمینگ برگزار شد. در این مراسم مدیران هر دو شرکت، نمایندگان فروش سرتاسر کشور، اصحاب رسانه و ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۲۷

همایش سالانه ایسر و سازگار ارقام با هدف معرفی محصولات جدید این شرکت و در حال و هوای گیمینگ برگزار شد. در این مراسم مدیران هر دو شرکت، نمایندگان فروش سرتاسر کشور، اصحاب رسانه و چند تن از گیمرهای حرفه ای حضور داشتند.

همایش سالانه ایسر

شرکت ایسر یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لپ تاپ و کامپیوتر در جهان و از با سابقه ترین برندها در بازار کشورمان محسوب می شود که محصولاتش به کیفیت بالا و قیمت مناسب معروف هستند. سازگار ارقام هم با نزدیک به سه دهه سابقه در حوزه IT کشور، نقش مهمی در توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی ایران ایفا کرده است و قصد دارد به عرصه تولید کامپیوترهای شخصی نیز قدم بگذارد.

سالن امیران 1 هتل اسپیناس پالاس تهران میزبان همایش امسال ایسر و سازگار ارقام بود. حضور کازپلی شخصیت های مطرح دنیای بازی های ویدیویی حکایت از حال و هوای گیمینگ این برنامه داشت و در قسمتی از سالن، داوطلبان در مسابقات انتخابی فیفا، کانتر و نید فور اسپید شرکت می کردند تا جواز حضور به مرحله نهایی و رقابت با قهرمانان کشوری را کسب کنند.

همایش سالانه ایسر همایش سالانه ایسرهمایش سالانه ایسرهمایش سالانه ایسر

ایسر محصولات مختلف خود را به نمایش گذاشته بود، از خانواده لپ تاپ های فوق باریک سوئیفت گرفته تا تبدیل پذیر های اسپین و محصولات هیبریدی سوئیچ. لپ تاپ های گیمینگ سری نیترو و پردتور و آل-این-وان های این شرکت هم حضور فعالی در این برنامه داشتند.

همایش سالانه ایسر همایش سالانه ایسر همایش سالانه ایسر همایش سالانه ایسر

در جریان این مراسم، سعید فرازمند، مدیر فروش و توسعه بازار ایسر در منطقه خاورمیانه از افتخارات این شرکت طی سال های اخیر خبر داد و گفت ایسر در حال حاضر سهم قابل توجهی از بازار لپ تاپ اروپا، خاورمیانه و آفریقا را در اختیار دارد، ضمن اینکه در حوزه مدیابوک ها و دستگاه های هیبریدی حرف اول را می زند.

همایش سالانه ایسر همایش سالانه ایسر

از جمله افتخارات ایسر در زمینه طراحی و ساخت می توان به لپ تاپ «پردتور تریتون 700» اشاره کرد که در زمان معرفی، باریک ترین لپ تاپ گیمینگ دنیا با کارت گرافیک انویدیا GTX 1080 به شمار می رفت. این شرکت در نمایشگاه CES امسال که به تازگی به پایان رسیده هم چندین رکورد را جابجا کرد و باریک ترین اولترابوک دنیا یعنی سوئیفت 7 و باریک ترین آل-این-وان دنیا یعنی S24 را معرفی نمود.

همایش سالانه ایسر همایش سالانه ایسر

بخش اعظم برنامه به اهدای جوایز و رقابت های گیمینگ اختصاص داشت. مسابقه نید فور اسپید بین چهار نفر از شرکت کنندگان انجام شد. پس از آن دو نفر از شرکت کنندگان در بازی کانتر استرایک روبروی دو تن از قهرمانان کشوری و بین المللی قرار گرفتند که طبیعتاً با بیش از 10 بار تکرار بازی، چند ثانیه بیشتر دوام نیاوردند. مسابقه فیفا بین شرکت کنندگان و قهرمانان کشوری هم نتیجه مشابهی در پی داشت.

همایش سالانه ایسر همایش سالانه ایسر همایش سالانه ایسر

البته این همایش (همانند اکثر برنامه های داخلی) تحت الشعاع شلوغی و همهمه بیش از حد سالن و ناهماهنگی در اجرای برنامه ها قرار داشت که امیدواریم در برنامه های بعدی مرتفع گردد. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از همایش سالانه ایسر و سازگار ارقام را مشاهده کنید.

همایش سالانه ایسر همایش سالانه ایسر همایش سالانه ایسر همایش سالانه ایسر همایش سالانه ایسر همایش سالانه ایسر همایش سالانه ایسر همایش سالانه ایسر همایش سالانه ایسر همایش سالانه ایسر همایش سالانه ایسر

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۷ بهمن ۱۳۹۶

    شبیه عروسیه تا رونمایی و این حرف ها

  • T_T
    T_T | ۷ بهمن ۱۳۹۶

    یکی از افتضاح ترین گارانتی های موجود همین سازگاره

مطالب پیشنهادی