ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر زمان عرضه بازی Monster Hunter: World منتشر شد [تماشا کنید]

بازی Monster Hunter: World سرانجام روز گذشته برای کنسول ها منتشر شد. نسخه پی سی این بازی تا تاریخ نامشخصی در پاییز منتشر نخواهد شد اما در هر صورت، تماشای تریلر زمان عرضه بازی شما را ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

بازی Monster Hunter: World سرانجام روز گذشته برای کنسول ها منتشر شد. نسخه پی سی این بازی تا تاریخ نامشخصی در پاییز منتشر نخواهد شد اما در هر صورت، تماشای تریلر زمان عرضه بازی شما را راضی خواهد کرد.

این ویدیو یک تور سریع برای منطقه ای که بازی در آن جریان دارد یعنی Rugged می شود. سرزمینی که مکان های فراموش شده شباهت دارد و پر از چیزهایی است که قصد کشتن شما را دارند که بیش تر آن ها نیز هیولاهای ساکن در آن هستند.

البته در این مبارزات شما تنها نیستید و می توانید همراهانی را برای شکست دادن این هیولاها با خود داشته باشید و این کار را به صورت گروهی انجام دهید.

منتظر ماندن برای یک بازی آن هم در صورتی که تمام پلتفرم های دیگر به آن دسترسی دارند کار سختی است اما کارگردان بازی قول داده تا تیم سازنده Monster Hunter: World از همین ماه به طور ویژه کار ساخت نسخه پی سی را آغاز کنند.

ریوزو تسوجی، تهیه کننده بازی در این مورد می گوید: « بازی Monster Hunter: World اولین تجربه ساخت بازی ما روی پلتفرم پی سی است و از همین سو می خواهیم مطمئن شویم که آن را درست انجام می دهیم.  ما می خواستیم تا نسخه کنسول را منتشر کرده و پس از آن توجه کامل را فقط روی توسعه نسخه پی سی داشته باشیم و سعی کنیم که این نسخه تا حدی که امکان دارد، خوب از آب در آمده باشد.»

در حالی که قرار است اولین نسخه از این بازی روی پی سی منتشر شود، اکثر منتقدان بازی ویدیویی واکنش بسیار خوبی نسبت به نسخه جدید آن یعنی Monster Hunter: World نشان داده اند.

این بازی در روز گذشته به صورت جهانی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. کمپانی کپکام وظیفه نشر Monster Hunter: World را بر عهده داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی