ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا شیائومی Mi MIX 2s اولین موبایل بهره‌مند از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ خواهد بود؟

اخیراً افشاگر معروف توییتر MMDDJ در پستی عنوان کرد که Mi MIX 2s اولین موبایلی خواهد بود که از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ بهره خواهد برد. شایعه مطرح شده، این‌گونه نشان‌ می‌دهد که گجت یادشده قرار است ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

اخیراً افشاگر معروف توییتر MMDDJ در پستی عنوان کرد که Mi MIX 2s اولین موبایلی خواهد بود که از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ بهره خواهد برد. شایعه مطرح شده، این‌گونه نشان‌ می‌دهد که گجت یادشده قرار است زودتر از پرچمداران بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس به بازار بیاید.

کارشناسان همگی تصور می‌کردند که گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس اولین مدل‌هایی باشند که از اسنپدراگون ۸۴۵ برخوردارند چرا که قرار است این محصولات تا ماه آینده در کنگره جهانی موبایل امسال MWC 2018 معرفی شده و یک ماه پس بعد از آن به بازار‌های جهانی عرضه شوند.

با مطرح شدن شایعه جدید درباره گجت شیائومی و دقیق نبودن جزئیات آن، تئوری‌های جدیدی در این باره از سوی تحلیل‌گران مطرح شده و مسئله را کمی پیچیده کرده است.

برای مثال توییت مذکور مشخص نکرده که Mi MIX 2s اولین محصولی خواهد بود که با چیپست مذکور به بازار عرضه می‌گردد یا تنها نخستین موبایلی با این قابلیت است که رونمایی می‌شود یا هر دو؟

بنابراین سوالی در ذهن همگان مطرح می‌شود که گجت شیائومی دیرتر از پرچم‌داران سامسونگ معرفی شده و زودتر از ۲ ماه آینده به بازار خواهد آمد یا زودتر معرفی شده و دیرتر  از آنها به بازار خواهد آمد؟

در حال به احتمال قریب به یقین، Mi MIX 2s همانندMi 7 از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ بهره برده و احتمالاً در MWC بارسلون امسال یا پیش از آن معرفی گردد. از سوی دیگر شرکت چینی قبلاً اعلام کرده بود قصد ندارد Mi 7 را در این کنگره به نمایش بگذارد.

حال باید دید که شیائومی می‌تواند با عرضه‌ی Mi MIX 2s خود تأکید همیشگی محصولات MIX یعنی طراحی تقریباً بدون حاشیه را ادامه داده و با بهره بردن از اسنپدراگون ۸۴۵ گوی سبقت را از پرچم‌داران سامسونگ ربوده و به اولین تلفن هوشمند با این قابلیت تبدیل گردد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی