ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های سری گلکسی S9 احتمالا از استیکرهای سه بعدی پشتیبانی می کنند

تا معرفی موبایل های گلکسی S9 و S9 پلاس چند روز بیشتر باقی نمانده و بر اساس خبرها و شایعاتی که تا کنون منتشر شده می دانیم که این اسمارت فون ها از مشخصاتی فوق ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

تا معرفی موبایل های گلکسی S9 و S9 پلاس چند روز بیشتر باقی نمانده و بر اساس خبرها و شایعاتی که تا کنون منتشر شده می دانیم که این اسمارت فون ها از مشخصاتی فوق العاده بهره مند هستند.

سامسونگ همیشه به تعبیه فناوری های محبوب و پیشرو در محصولاتش شهره بوده و البته با شبیه سازی قابلیت های محصولات کمپانی های رقیب نیز بیگانه نیست. بر اساس آخرین خبری که توسط سایت SamCentral منتشر شده کمپانی کره ای به سختی سرگرم کار روی یک اسکنر شبیه Face ID و انیموجی های اپل به نام 3D Stickers بوده است.

سال گذشته در نرم افزار دوربین موبایل های گلکسی استیکرهایی تعبیه شده بود که بر اساس چهره کاربر یک شبیه سازی دو بعدی را ایجاد می کردند و از نمونه های مشابه آن می توان به اسنپ چت یا فیلترهای چهره اینستاگرام اشاره کرد.

بر اساس گزارش SamCentral در مدل های جدید این قابلیت به صورت سه بعدی در آمده و تقریبا مشابه اپلیکیشن های Face Rig، MSQRD و البته انیموجی عمل می کند.گلکسی S9از سوی دیگر تجزیه و تحلیل نسخه بتای تنظیمات اندروید اوریو گلکسی نوت 8، نشان می دهد که پرچمدارهای 2018 سامسونگ به قابلیتی به نام «اسکن هوشمند» مجهز هستند که ترکیبی از اسکن چهره و عنبیه است.

این قابلیت از سرعت بالایی برخودار است و بدون نیاز به سوایپ روی نمایشگر یا فشار دادن کلیدهای فیزیکی بلافاصله قفل صفحه را باز می کند.گلکسی S9

اسکن هوشمند از قدت بالایی برخوردار بوده و در محیط های با نور کم به خوبی کار می کند، با این حال امنیت آن در مقایسه با Face ID یا حسگر اثر انگشت که در سیستم های امنیتی موبایل اهمیت بالایی دارد، باید در عمل مشخص شود.

موبایل های گلکسی S9 و S9 پلاس که احتمال می رود قیمتی بالاتر از مدل های قبلی داشته باشند، در ششم اسفندماه و یک روز قبل از برپایی کنگره جهانی موبایل MWC 2018 رونمایی خواهند شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی