ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون SE 2
تکنولوژی

منابع آگاه احتمال عرضه آیفون SE 2 در سال جدید را منتفی می دانند

تا کنون شایعات بسیاری در مورد موبایل های 2018 اپل از جمله نسخه جدید آیفون SE منتشر شده، با این حال «مینگ چی-کو»، تحلیگر شناخته شده موسسه KGI Securities این شایعات را خیال واهی می داند. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

تا کنون شایعات بسیاری در مورد موبایل های 2018 اپل از جمله نسخه جدید آیفون SE منتشر شده، با این حال «مینگ چی-کو»، تحلیگر شناخته شده موسسه KGI Securities این شایعات را خیال واهی می داند.

گزارش تحقیقاتی جدیدی که توسط این تحلیلگر منتشر شده حاکی از این است که کمپانی کوپرتینویی در سال جدید برنامه ای برای توسعه آیفون SE 2 ندارد و حتی در صورتی که چنین چیزی رخ دهد شامل بروزرسانی های بسیار محدودی شده و خبری از قابلیت هایی مانند شارژ بی سیم یا Face ID در آن نخواهد بود.

بر این اساس اپل در سال 2018  باید روی مدل های جدید از جمله نسخه ای با نمایشگر 6.1 اینچی با پنل LCD تمرکز کرده و از سوی دیگر به تولید آیفون های 8، 8 پلاس و 10 ادامه دهد، بنابرین چنین برنامه کاری فشرده ای جایی را برای توسعه نسخه جدیدی از آیفون SE باقی نمی گذارد. آیفون SEپیش از این شایع شده بود که این محصول از نظر سخت افزاری با آیفون 7 شباهت زیادی دارد و بر همین اساس انتظار می رود عمر باتری بسیار خوبی داشته و به چیپست قدرتمند A10 Fusion مجهز باشد، با این حال مینگ چی - کو تاکید می کند که احتمال این مساله بسیار ضعیف است و بهتر است طرفداران آیفون SE سطح انتظارات خود را پایین نگه دارند.

در ماه های گذشته تصویری منتسب به آیفون SE 2 با بدنه شیشه ای روی سایت چینی Weibo منتشر شده بود که بر پشتیبانی آن از شارژ بی سیم اشاره می کرد اما این مساله هم توسط تحلیلگر KGI رد شده است.

نسل اول آیفون SE که توسط کمپانی Wriston تولید شده بود در فرودین ماه سال گذشته با بازار راه پید کرد و به فروش بالایی نیز دست پیدا کرد. این موبایل با ظاهری شبیه به آیفون 5 و سخت افزار آیفون 6S توانست کاربران بازارهای میان رده را به خود جلب کرد و باید دید اپل در سالگرد دو سالگی آن چه برنامه هایی در سر دارد.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

    اگه بدون حاشیه باشه میشه گفت بهترین گوشی قرنه

    • Mehran 123
      Mehran 123 | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

      فازت چیه داداش

مطالب پیشنهادی