ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رویکرد متفاوت تپ سی در پرترافیک‌ترین روزهای تهران: جابه‌جایی رایگان مسافران

تهران امروز در حال پشت سر گذاشتن سردترین روز سال ۹۶ است و اگر در این کلان‌شهر زندگی می‌کنید قطعاً دیروز و امروز به دلیل یخ‌زدگی معابر با ترافیک غیرمعمول مواجه شده‌اید. سامانه تاکسی اینترنتی «تپ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۰

تهران امروز در حال پشت سر گذاشتن سردترین روز سال ۹۶ است و اگر در این کلان‌شهر زندگی می‌کنید قطعاً دیروز و امروز به دلیل یخ‌زدگی معابر با ترافیک غیرمعمول مواجه شده‌اید. سامانه تاکسی اینترنتی «تپ سی» اما امروز تصمیم گرفته تا در تهران رویکردی متفاوت داشته باشد و با مستقر کردن ۲۰ ون در مسیرهای پرتردد و میدان‌های اصلی تهران، عبور و مرور را برای شهروندان ساده‌تر کند.

امروز عصر در یکی از میدان‌های اصلی شهر با یکی از ون‌های سفیدی رو به رو شدم که روی آن علامت تپ‌سی و کلمه «رایگان» به چشم می‌خورد؛ خودروهایی که آمده بودند تا افراد را جا به جا کنند و به مسیرهای اصلی دیگر برسانند. این در حالیست که در دو روز گذشته ترافیک تهران بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌خورد و برای گرفتن خودرو به شکل آنلان هم نمی‌توان از هیچ‌یک از سرویس‌ها که رقابت سختی با هم دارند، انتظار زیادی داشت.

اما اقدام امروز تپ سی فارغ از تبلیغات، به افرادی که در معابر پرتردد در انتظار خودرو بودند کمک بسیاری رساند. با روابط عمومی تپ سی برای دریافت جزییات تماس گرفتم و «علیرضا رمضانی» در این باره گفت: «۲۰ ون امروز در تهران از ساعت ۱۵ تا آخر شب در ۲۰ میدان اصلی تهران در حال تردد و جا به جایی مسافران به شکل رایگان هستند. کاش می‌توانستیم این اقدام را به شکل وسیع‌تر و در روز اول بارش برف انجام دهیم. استقبال زیادی از این حرکت شد و چند هزار نفر در این ساعات می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. در این روزها در میدان‌های اصلی شهر صف‌هایی از مسافرینِ منتظر خودرو ایجاد می‌شود و تلاش کردیم زمان انتظار برای این افراد را کاهش دهیم.»

مدیر روابط عمومی تپ سی همچنین در مورد افزایش قیمت در روزهای برفی و آمارهای مربوط به آن می‌گوید: «راننده‌ها در روزهای پرخطر کار می‌کردند و افزایش قیمت منطقی بود. به دنبال سودجویی نبودیم و نیستیم. سیستم قیمت‌گذاری ما هوشمند است و به شکل خودکار قیمت‌ها را در شرایط خاص افزایش می‌دهد. این اتفاق در روزهای غیربرفی هم می‌افتد؛ در صورتی که در منطقه‌ای تعداد رانندگان تپ سی کم باشد، سیستم قیمت را افزایش می‌دهد تا مسافر قادر به دریافت خودرو شود. از طرفی وقتی خودروهای زیادی به نسبت مسافران در یک منطقه حاضر باشند، قیمت به شکل خودکار کاهش پیدا می‌کند.»

زمانی که در خصوص میانگین افزایش قیمت در روزهای برفی از رمضانی می‌پرسم، خبر می‌دهد که به طور متوسط قیمت‌های تپ‌ سی حدود ۵۰ درصد افزایش داشته‌اند و در بالاترین حالت افزایش ۷۰ درصدی مشاهده شده است. او همچنین خبر می‌دهد که تپ‌سی اکنون در سراسر کشور ۱۵۰ هزار راننده دارد که ۹۰ هزار نفر از این افراد در تهران مشغول به کار هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Dr_Luc1f3R
    Dr_Luc1f3R | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

    نمیشه گفت این حرکت تبلیغاتی نیست از جهاتی خوبه ولی وقتی اسم میزنه روی ون میشه و دیجیاتو پست میزنه براش دیگه نمیشه گفت غیر تبلیغاتی!!!?

    • یحیی خالدی
      یحیی خالدی | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

      شما هم از این تبلیغا انجام بدین

    • یحیی خالدی
      یحیی خالدی | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

      این حرکت خیلی هم خوبه
      وقتی همه گیر بشه هم قیمت خدمات میاد پایین هم واقعا(واقعا) رقابت سر بهتر بودن خواهد بود و هرکی برا مردم بهتر باشه مردمم نسبت به اون شرکت روی وشتری نشون میدن

      • Mr. Robot
        Mr. Robot | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶

        مهم تبلیغات بودنش نیس همین که به من و تو و امثال ما سرویس رایگان داد خیلیه

    • omid hedayatnej
      omid hedayatnej | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

      حرفت کاملا بی منطق هست .

مطالب پیشنهادی