ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ایکس باکس وان ایکس مناسب چه کسانی است؟ [تماشا کنید]

ایکس باکس وان ایکس کنسولی فوق العاده قدرتمند و البته کمی گران قیمت است. دلایل بسیاری برای خرید این کنسول بازی وجود دارد که البته برچسب قیمت ۲ میلیون و پانصد هزار تومانی آن در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۲۳:۰۰

ایکس باکس وان ایکس کنسولی فوق العاده قدرتمند و البته کمی گران قیمت است. دلایل بسیاری برای خرید این کنسول بازی وجود دارد که البته برچسب قیمت ۲ میلیون و پانصد هزار تومانی آن در شرایط فعلی ممکن است کاربران را از خرید منصرف کند.

با این حال وجود برنامه هایی نظیر Xbox Game Pass و قابلیت اجرای بازی های ایکس باکس ۳۶۰ و همه بازی های نسل هشتم در حالت بهبود یافته دلایلی متفاوت نسبت به قابلیت اجرای بازی ها به صورت 4K واقعی و نمایش رنگ های واقعی تر به لطف قابلیت HDR هستند.

در این ویدیو به گفتگو نشسته ایم تا ببینیم این کنسول قدرتمند و گران قیمت برای چه کسانی مناسب است و در چه شرایطی خرید آن می تواند برای عمده کاربران و نه طرفداران برند ایکس باکس، معقول و کاربردی باشد. اگر ویدیوی جعبه گشایی دیجیاتو از این کنسول را هنوز تماشا نکرده اید روی این لینک کلیک کنید.

برای تهیه بهترین و جدیدترین بازی ها و کنسول های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان به نشانی mr_game_iran@ در اینستاگرام و تلگرام مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • xiaomi
    xiaomi | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶

    مایکرو نمیتونه با ژاپنی ها مقابله کنه فقط بخاطر بازی های سونی قافیه رو میبازه

  • asnsaman
    asnsaman | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶

    سطح سایتو با این تحلیل اومد پایین واقعا اسم این تحلیل یا 2تا بی سواد اومدن تخریب کنن کنسولو شما کنسولو فقط به بازی aaa میشناسین که اون هم شاید از سونی کمی عقب باشه ولی این قضیه کاملا سلیقه ای هست شما قدرت سرورهای آنلاین xbox live با سونی حتی قابل مقایسه نیست با پینگ آشغال ایران هم میشه روون بازی کرد سیستم عامل فوق العادش و قدرت سخت افزاری غولش مطمئن باشید اگر کسی دنبال آنلاین بازی کردن بازی های مولتی پلتفرم مثل فیفا کال اف دیوتی بتل و PUBG که aaa هست بهترین کنسول با اختلاف xbox one هست ولی برای کسی که بازی داستانی و افلاین دوست داره سونی با اختلاف جلوتره پس این کاملا به سلیقه گیمرها بستگی داره لطفا 2تا آدم با سواد برای این بخش ها انتخاب کنید که سایتتون زیر سوال نره به اندازه کافی فروشنده بی سواد تو بازار داریم حتی ایکس باکسو ندیدن ولی میگن آشغاله..

  • rad
    rad | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶

    دو تا تازه به دوران رسیده اومدن واسه ما کنسول تحلیل میکنن

  • ethansdq
    ethansdq | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶

    واقعا بررسی مزخرفی بود نمیدونم چطوری به این.نتیجه رسیدین که بازی نداره و باید کنسول ثانویه باشه کلا دوست داشتین ایکس باکس رو بکوبین بگین سونی خوبه دلیل نمیشه چون شما ندیدین این بازیارو بگین بازی نداره و بدرد نمی خوره. و اینکه اگر اسم این رو بررسی میزارین جم کنید برید بابا شما بازی فورزا رو با گرن توریسمو مقایسه اش روتو یوتیوب ببین اول متوجه شو چیو با چی مقایسه میکنی بعدم یکم بررسی یاد بگیر .ضمنا اگر اسپایدرمن بازی انحصاری میخوام صد سال نباشه و نیاد برای ایکس باکس

    • benyamin sharifi
      benyamin sharifi | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶

      فنای ماکروسافت همونایین ک نسل قبل میگفتن کینکت عالیه و به صدتا ps3 می ارزه?، ک بعدا خوده ماکروسافت فهمید چه چیز چرتیه برا بازی ، بعدشم ، کی گفت بازی نداره ، بازی داره ولی اصن قابل مقایسه نیست ، الان مثلا ماکرو برای رقابت بازیای سال بعد چی داره ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی