ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Hundreds-of-Tesla-fans-are-lining-up-outside-of-showrooms-to-check-out-the-Model-3
خودرو

تجمع علاقه مندان برای مشاهده تسلا مدل 3 علیرغم مشکلات متعدد تولید

اگر چه کمپانی تسلا این روزها با مشکلات مربوط به تولید مدل 3 دست و پنجه نرم می کند، اما در سوی مقابل توانسته توجه مردم و مشتریان بالقوه را به سمت این خودرو جلب ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

اگر چه کمپانی تسلا این روزها با مشکلات مربوط به تولید مدل 3 دست و پنجه نرم می کند، اما در سوی مقابل توانسته توجه مردم و مشتریان بالقوه را به سمت این خودرو جلب نماید.

در حال حاضر تولید مدل 3 اندکی شتاب گرفته و این اتومبیل تقریبا 35 هزار دلاری رفته رفته در نمایندگی ها تسلا در مناطق مختلف ایالات متحده به نمایش گذاشته می شود.

به تازگی تصاویری و ویدیوهایی از شور و اشتیاق زیاد مردم نسبت به مدل 3 در توئیتر و اینستاگرام منتشر شده که یادآور صف های طولانی در روزهای آغازین فروش محصولات اپل است.

 Hundreds-of-Tesla-fans-are-lining-up-outside-of-showrooms-to-check-out-the-Model-3

واکنش ها به ظهور مدل 3 به نوعی نشان دهنده پتانسیل بالای تسلا در جذب مشتریان آمریکایی است. از آنجایی که بنیانگذار و مدیر عامل این خودروساز کالیفرنیایی یعنی ایلان ماسک تبحر بالایی در ایجاد جنجال های رسانه ای و جذب مشتری دارد، می توان وی و کمپانی تحت مدیریتش را تا حدودی به استیو جابز و اپل تشبیه کرد.

Hundreds-of-Tesla-fans-are-lining-up-outside-of-showrooms-to-check-out-the-Model-3

در زمان کنونی یکی از بزرگ ترین مشکلات تسلا این است که موقع تولید مدل های جدید این کمپانی با موانع بازدارنده بسیار زیادی روبرو می شود. اوایل ژانویه امسال بود که آقای ماسک از تولید فقط 1550 دستگاه مدل 3 در سه ماهه چهارم سال 2017 خبر داد. این اتفاق در حالی رخ داده که طبق گفته های ایلان ماسک در دسامبر گذشته، قرار بود هر ماه 20000 دستگاه مدل 3 تولید شود.

Hundreds-of-Tesla-fans-are-lining-up-outside-of-showrooms-to-check-out-the-Model-3

به منظور بهبود سرعت تولید مدل 3، هیئت مدیره تسلا یک برنامه جبرانی را به ایلان ماسک پیشنهاد داده است. این موضوع نشان می دهد که اعضای هیئت مدیره نسبت به ادامه روند کنونی نگران بوده و تردیدهایی را در رابطه با تولید و تحویل به موقع این سدان جدید برقی دارند.

بد نیست اشاره کنیم که طبق اطلاعات موجود شرایط تولید باتری برای مدل 3 به هیچ وجه مناسب نبوده و به نظر می رسد تسلا نمی تواند بر اساس برنامه های قبلی باتری های لازم برای این خودرو را تامین کند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا ماسک خواهد توانست از شور و اشتیاق بالای مردم نسبت به مدل 3 به نحو احسن بهره برداری کند یا خیر. زمان پاسخ این سوال را خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی