ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلفن هوشمند اندرویدی
تکنولوژی

ده موبایل اندرویدی برتر سال 2017 به انتخاب بنچمارک چینی AnTuTu

اخیراً  بنچمارک چینی محبوب AnTuTu.com لیستی از ده موبایل اندرویدی برتر مورد علاقه‌ای خود منتشر کرده است. سال میلادی گذشته سالی شلوغ در زمینه‌ی عرضه‌ی موبایل‌های هوشمند بوده و اهمیتی زیادی دراین حوزه داشته چرا که ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

اخیراً  بنچمارک چینی محبوب AnTuTu.com لیستی از ده موبایل اندرویدی برتر مورد علاقه‌ای خود منتشر کرده است. سال میلادی گذشته سالی شلوغ در زمینه‌ی عرضه‌ی موبایل‌های هوشمند بوده و اهمیتی زیادی دراین حوزه داشته چرا که به نوعی آغاز همه‌گیر شدن مدل‌های بدون حاشیه و تمام صفحه‌ای بوده است و شر‌کت‌های مختلف تلاش کرده‌اند این نوع طراحی را در پرچمداران تا موبایل‌های اقتصادی خود پیاده کنند.موبایل اندرویدی برتر

به گفته‌ی AnTuTu ده موبایل اندرویدی برتر این لیست که شامل محبوبترین مدل‌های تحت سیستم عامل اندروید می‌شوند، براساس اقبال عمومی و رتبه بندی کاربران چینی تنظیم شده است. مشخصه جالب این لیست حضور سه مدل از تلفن‌های هوشمند وان پلاس در میان ۵ موبایل برتر است.

 

بر اساس این جدول، وان پلاس 5 موفق شده با کسب امتیاز ۹۵.۳۷ درصد، عنوان محبوبترین موبایل مردم چین را به خود اختصاص دهد. پس از آن نیز وان پلاس 3 با رقم ۹۴.۳۸ در رتبه دوم ایستاده است.

موبایل اندرویدی برتر
وان پلاس 5

در کمال تعجب باید گفت که پرچمدار میزو  یعنی مدل میزو پرو 6 پلاس که پرطرفدارترین محصول این شرکت نیز هست در مقام سوم قرار گرفته و امتیازی ۹۳.۹۹ درصد دارد. پس از ان نیز وان پلاس 3T با امتیاز ۹۲.۶۹ درصد در رتبه‌ی چهارم قرار دارد.

بالاخره پس از ۴ تلفن هوشمند نوبت به کمپانی شیائومی رسیده تا با مدل می مکس خود امتیازی ۹۲.۵۴ درصدی کسب کند و پنجمین موبایل محبوب چینی‌ها باشد. این کمپانی موفق شده که سه مدل دیگر نیز در این لیست داشته باشد. ردمی نوت 3 رتبه هفتم، می 6 مقام نهم و ردمی 4 عنوان دهمین تلفن هوشمند پرطرفدار چینی‌ها را آن خود کنند.

مویایل اندرویدی برتر

برند کره‌ای سامسونگ برخلاف دیگر نقاط دنیا، در این کشور محبوبیت بسیار زیادی ندارد و چینی‌ها استقبال خود از محصولات بومی خود را ترجیح می دهند اما بازهم در این میان کاربرانی وجود دارند که گلکسی اس 8 را به ششمین موبایل محبوب چین بدل کنند. در کمال تعجب مدل قوی‌تر گلکسی اس 8 پلاس در مقام هشتم و دو رتبه‌ پایین‌تر قرار دارد. این در حالیست که گلکسی نوت 8 اصلاً جایی در این لیست ندارد.

امتیاز‌های منتشر شده توسط سایت AnTuTu مشخص می‌کند برند‌های چینی وان پلاس و شیائومی برنده‌ی واقعی بازار این کشور هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • I.G.I
    I.G.I | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶

    شیائومی واقعا حقشه
    گوشیاش کیفیت ساخت فوق العاده ای دارن
    بنده خودم همین دیروز یه mi4 گرفتم 355 تومن
    دوربیناش 13 و 8 ... هرکی ندیده باشه میگه الکیه اما جالبه بدونید f1.8 و بینظیره
    کیفیت صفحه fullhd دیوونت میکنه
    پردازنده اسنپدراگون 801 ... رم 3 گیگ
    فریم فلزی
    واقعا سامسونگ تا رنج هشتصد تومن همچین گوشی نداره....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی