ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پنج ویرایشگر ویدیوی تحت وب که نیازی به ثبت نام ندارند

برای انجام ویرایش های ساده روی ویدیو از چه ابزاری استفاده می کنید؟ آیا به سراغ نرم افزارهای ویرایش ویدیو می روید یا این که ثبت نام و استفاده از ویرایشگرهای تحت وب را ترجیح ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

برای انجام ویرایش های ساده روی ویدیو از چه ابزاری استفاده می کنید؟ آیا به سراغ نرم افزارهای ویرایش ویدیو می روید یا این که ثبت نام و استفاده از ویرایشگرهای تحت وب را ترجیح می دهید؟

طبیعتا برای ویرایش های معمولی مثل برش زدن و کاهش حجم ویدیو، نرم افزارهای تحت وب گزینه معقول تری به نظر می رسند. اما مشکل اینجاست که تعداد زیادی از آن ها نیاز به ثبت نام دارند و این موضوع می تواند هویت شما را برای صاحبان سرویس فاش کند.

با این وجود، خوشبختانه ویرایشگرهای تحت وبی هم هستند که نیاز به ثبت نام ندارند و می توانید با آن ها در عین ناشناس ماندن، به ویرایش ویدیوهایتان بپردازید. در این مطلب پنج نمونه از این ویرایشگرهای ویدیوی آنلاین را به شما معرفی می کنیم.

Kapwing

ویژگی های برجسته: تنظیم ابعاد ویدیوها برای شبکه های اجتماعی و ابزار زیرنویس

Kapwing مجموعه ای از ابزارهای رایج ویرایش ویدیو را در اختیارتان قرار می دهد که البته دو مورد از آن ها کمی متمایز هستند: یکی ابزار ریسایز کردن ویدیو برای شبکه های اجتماعی و دیگری قابلیت افزودن زیرنویس به ویدیوها.

به لطف ابزار ریسایز می توانید ابعاد و کادر ویدیوهای بارگذاری شده را برای اشتراک گذاری در اینستاگرام، فیسبوک، توییتر یا اسنپ چت تنظیم کنید. Kapwing قبل این کار پیش نمایشی از ویدیوی خروجی را به نمایش می گذارد که می توانید آن را روی هاردتان هم دانلود نمایید.

کار با ابزار زیرنویس هم به همان سادگیست که انتظار دارید. فقط باید ویدیو را از لحظه دلخواه متوقف کرده و متنی برای آن لحظه بنویسید. سپس می توانید یک لاین جدید ساخته و نوشته های بعدی را هم به ویدیو اضافه کنید.

با این امکانات Kapwing یکی از بهترین ویرایشگرهای آنلاین رایگانی است که می توانید به سراغش بروید.

VideoLouder

ویژگی برجسته: تنظیمات حرفه ای برای کم و زیاد کردن صدای ویدیو

VideoLouder از ویدیوهایی با فرمت AVI، MPEG، MP4، MOV یا XVID تا سقف ۵۰۰ مگابایت پشتیبانی می کند و خصوصیت متمایز آن دستکاری صدای ویدیوهاست. به لطف این ویرایشگر تحت وب می توانید صدای یک ویدیو را از حد عادی بالاتر ببرید، و این که میزان این افزایش صدا چند دسی بل باشد هم به دست خودتان سپرده شده.

اگر چه VideoLouder امکان تغییر فرمت ویدیوها را به شما نمی دهد، اما در عوض بعد از ویرایش آن ها را از سرورهای خود به طور کامل پاک می کند تا بابت حریم خصوصی و افشا شدن هویت خیال تان راحت باشد.

امکانات رایج ویرایشی در کنار جدا کردن صدای ویدیو و فشرده سازی هم از دیگر قابلیت های این ادیتور آنلاین و رایگان به حساب می آیند.

Compressify

ویژگی برجسته: کاهش حجم ویدیو بدون افت کیفیت محسوس

شبکه های اجتماعی در فشرده سازی ویدیوها افتضاح به بار می آورند. بنابراین بهتر است که پیش از بارگذاری ویدیوهای حجیم خودتان آن ها را به طور دستی فشرده کنید تا با کمترین افت کیفیت پست شوند.

Compressify به لطف بهره گیری از فرمت WebM گوگل می تواند ویدیوها را به میزان ۲۰ الی ۶۰ درصد سایز اصلی فشرده تر کند، بدون آنکه متوجه افت خیلی محسوسی در کیفیت آن ها بشوید.

خوشبختانه اکثر شبکه های اجتماعی از فرمت WebM پشتیبانی به عمل می آورند بنابراین می توانید به راحتی و بدون نیاز به تبدیل از خروجی های کامپرسیفای استفاده کنید.

 RotateMyVideo

ویدیوهای عمودی در یوتوب نمایش چندان خوبی ندارند و ویدیوهای افقی هم روی اینستاگرام جالب به نظر نمی رسند. بنابراین بهتر است که پیش از بارگذاری آن ها را با ابزاری مثل RotateMyVideo به جهت درست بچرخانید.

این سرویس تحت وب به غیر از چرخاندن ویدیوها، می تواند نسبت تصویر را هم به 4:3 یا 16:9 تغییر بدهد تا بتوانید ویدیوها را در بهترین کادر ممکن به اشتراک بگذارید.

البته از آن جا که با یک سرویس آنلاین مواجه هستید، بهتر است که فقط برای فایل های سبک به سراغ آن بروید و برای ویرایش ویدیوهای حجیم از نرم افزارهای آفلاین استفاده کنید.

Online-Video-Cutter

اگر بخواهید فقط یک وبسایت را از این مقاله به خاطر بسپرید، آن سایت چیزی نیست جز Online-Video-Cutter. از نظر امکانات، لقب چاقوی سوییسی ویرایشگر های ویدیو واقعا برازنده Online-Video-Cutter است.

این اپلیکیشن تحت وب از فایل هایی تا سقف 500 مگابایت پشتیبانی می کند و امکاناتی مثل برش زدن، تنظیم ابعاد، چرخاندن و تبدیل فرمت ویدیوها از مهم ترین قابلیت هایش به شمار می آیند.

خوشبختانه ویدیوهایی که در این وبسایت بارگذاری می کنید چند ساعت بعد از اتمام کار به طور کامل از سرورها پاک می شوند و نکته خوب دیگر این که برای استفاده از آن نیازی به ثبت نام ندارید. البته باید توجه داشته باشید که جهت استفاده از Online-Video-Cutter حتما باید ادوبی فلش را در مرورگر فعال کنید.

سوالات متداول کاربران درباره ویرایشگر ویدیویی آنلاین

ویرایش گر های تحت وب چه امکاناتی دارند؟

سرویس های ویرایشگر ویدیو آنلاین معمولا برای کارهای ساده مناسب اند. کراپ ویدیو کم کردن حجم یا کم شدن کیفیت ویدیو را میتوان با سرویس های آنلاین انجام داد.

کدام ویرایشگر بدون نیاز به ثبت نام کاربری دارد؟

Kapwing، VideoLouder، Compressify، RotateMyVideo و… جزو پرکاربردترین سرویس های ویرایش ویدیو است که نیازی به ثبت نام و پرداخت پول برای استفاده ندارند.

بهترین سرویس های ویرایش ویدیو چیست؟

یکی از بهترین سرویس های ویرایش ویدیو که ویژگی های بسیار زیادی دارد Online-Video-Cutter است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • m.javad24
    m.javad24 | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

    چه برنامه ای برای ساخت قاب و حاشیه اختصاصی برای فیلم بهتره.
    مثل کلیپ های اینستاگرام

مطالب پیشنهادی