ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Clean Email
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی سرویس Clean Email؛ با اینباکس شلوغ خداحافظی کنید

انباشتگی ایمیل های به درد نخور و پر شدن فضای اینباکس مشکلی است که این روزها خیلی ها با آن دست و پنجه نرم می کنند. اما خوشبختانه برای مدیریت اینباکس راه های زیادی وجود ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

انباشتگی ایمیل های به درد نخور و پر شدن فضای اینباکس مشکلی است که این روزها خیلی ها با آن دست و پنجه نرم می کنند. اما خوشبختانه برای مدیریت اینباکس راه های زیادی وجود دارد: از فیلتر کردن و لیبل گذاری ایمیل ها گرفته تا استفاده از افزونه های مرورگر و سرویس هایی مثل Inbox جیمیل.

حتی اگر حوصله استفاده از این سرویس ها را هم نداشته باشید هم نرم افزارهای اتوماسیونی مثل IFTTT هستند که مدیریت اینباکس را برایتان به طور خودکار انجام بدهند.

با این وجود، هر سرویس در انجام کار خاصی تبحر دارد. اگر مشکل شما در مدیریت اینباکس «حجم زیاد ایمیل های قدیمی و انباشته شده» است بد نیست نیم نگاهی به سرویس CleanEmail داشته باشید.

صفحه Summary؛ جایی که اطلاعات مفیدی در مورد اینباکس تان مشاهده می کنید.

CleanEmail یک اپلیکیشن تحت وب است که به طور تخصصی در زمینه مدیریت اینباکس فعالیت می کند. با استفاده از این سرویس می توانید اینباکس جیمیل، G Suite، آی کلاد، یاهو، آتلوک، فست میل و هر سرویس ایمیل دیگری که از طریق پروتکل IMAP قابل دسترسی باشد را به آسانی مدیریت کرده و یک خانه تکانی اساسی در آن ها انجام بدهید.

خوشبختانه کار با CleanEmail بسیار ساده است. با وارد کردن اطلاعات ایمیل خود در سرویس (که کاملا امن و رمزنگاری شده است) خلاصه ای از اطلاعات اینباکس را مشاهده خواهید کرد: این که در مجموع چند ایمیل دریافت کرده اید، چقدر از ظرفیت ایمیل تان اشغال شده و آخرین باری که آن ها را سر و سامان داده اید کی بوده است؛ در واقع یک سری اطلاعات آماری تا بدانید که آیا اینباکس تان اصلا به پاکسازی احتیاج دارد یا خیر؟

بخش Quick Clean برای پاکسازی و مدیریت ایمیل های اضافی عالی عمل می کند.

اگر پاسخ مثبت بود، می توانید جادوی واقعی CleanEmail را در تب Quick Clean ببینید. این قسمت برای مدیریت ایمیل هایی طراحی شده که وجودشان در اینباکس شما اضافی است، و به لطف گزینه هایی این قسمت می توانید به آسانی یک کلیک آن ها را به سطل زباله بفرستید.

ایمیل هایی که بیش از ۲ سال از عمرشان گذشته، پیش نویس ها، خبرنامه های بلا استفاده، نوتیفیکیشن شبکه های اجتماعی و به طور کلی هر چیز دیگری که به نظرتان اضافیست را می توانید از بخش Quick Clean و فقط با یک کلیک پاکسازی کنید. البته هدف این بخش فقط حذف این ایمیل ها نیست و امکاناتی مثل لیبل گذاری و آرشیو و انتقال به پوشه اسپم ها را هم برایتان انجام می دهد.

اما در کنار این ها، CleanEmail قابلیت هیجان انگیز دیگری هم در آستین دارد و آن هم چیزی نیست جز اتوماسیون. این سرویس تحت وب تمام کارهای بخش Quick Clean را می تواند به طور خودکار هم انجام بدهد که هم خیال تان را بابت مدیریت اینباکس راحت می کند و هم دردسرهای تنظیم کردن دستورات IFTTT را ندارد.

CleanEmail حتی می تواند جایگزین سرویس ایمیل فعلی تان باشد.

البته برای دسترسی به قابلیت اتوماسیون لازم است که به CleanEmail حق اشتراک پرداخت کنید. در مورد استفاده از خود سرویس هم همینطور، CleanEmail برای استفاده رایگان نیست و ماهانه ۱۰ دلار هزینه برای مدیریت ۵ اکانت ایمیل به طور همزمان از شما طلب می کند.

اما خوشبختانه پیش از خرید اشتراک می توانید از نسخه Trial سرویس برای پاکسازی ۱۰۰۰ ایمیل به طور رایگان استفاده کنید. ضمنا با فرستادن دعوت نامه CleanEmail به افراد دیگر، به ازای هر شخص ثبت نام کننده مجوز پاکسازی ۱۰۰۰ ایمیل دیگر هم به نسخه Trial شما اضافه خواهد شد.

حالا که چیزی به انتهای سال و شروع فصل خانه تکانی ها باقی نمانده، شاید ایده بدی نباشد که همین حالا با CleanEmail در اینباکس تان یک خانه تکانی اساسی انجام داده و خودتان را از شر ایمیل های ناخواسته و اضافی خلاص کنید. مطمئنیم که از تجربه این کار با CleanEmail لذت وافری خواهید برد.

ثبت نام و شروع استفاده از CleanEmail

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی