ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فیلم ماریو توسط تهیه کننده انیمیشن مینیون ها و عصر یخبندان ساخته می شود

فیلم ماریو قرار است با همکاری استودیو سازنده انیمیشن های محبوب مینیون ها، عصر یخبندان و منِ نفرت انگیز ساخته شود. پس از اعلام خبر قیمت و زمان عرضه نینتندو سوییچ آنلاین و معرفی بازی Mario ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

فیلم ماریو قرار است با همکاری استودیو سازنده انیمیشن های محبوب مینیون ها، عصر یخبندان و منِ نفرت انگیز ساخته شود.

پس از اعلام خبر قیمت و زمان عرضه نینتندو سوییچ آنلاین و معرفی بازی Mario Kart Tour، این شرکت ژاپنی در توییتر خود اعلام کرد که می خواهد با همکاری Illumination Entertainment فیلم ماریو را بسازد. البته شیگرو میاموتو، خالق ماریو و یکی از سه مهره کلیدی شرکت نینتندو نیز روی این پروژه به صورت مستقیم کار خواهد کرد و نقش تهیه کنندگی ایفا می کند.

میاموتو
شیگرو میاموتو در کنار ماریو

کریس مِلِداندری، رئیس استودیوهای Illumination Entertainment قرار است مستقیما با میاموتو در رابطه با ساخت این انیمیشن همکاری کرده و مشترکا کار تهیه کنندگی را بر عهده گیرند.

البته هنوز هیچ تاریخ انتشار رسمی و یا اطلاعات و جزئیات مربوط به فیلم ماریو که قطعا انیمیشنی خواهد بود ارائه نشده و دانسته های ما در همین اندازه است.

فیلم ماریو

در بیانیه خبری منتشر شده نینتندو نیز آمده که یونیورسال پیکچرز نیز در تهیه و تولید فیلم ماریو ایفای نقش خواهد کرد و جدا از تامین سرمایه، به توزیع جهانی فیلم کمک خواهد کرد.

آخرین بار که بر اساس شخصیت ماریو فیلمی ساخته شد، نتیجه چندان جالب از آب در نیامد و فیلم ماریو در سال ۱۹۹۳ تقریبا یک اشتباه بزرگ و آبروریزی تکرار نشدنی بود. حالا باید دید که متخصصین انیمیشن سازی در Illumination Entertainment در همکاری با میاموتو می توانند یک فیلم شایسته نام ماریو ارائه دهند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی