ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت آفیس 2019 تنها با ویندوز 10 سازگار خواهد بود

مایکروسافت به تازگی اطلاعات بیشتری درباره آفیس 2019 منتشر کرده و اعلام نموده که که اپلیکیشن های این بسته نرم افزاری تنها با ویندوز 10 سازگار خواهد بود. مایکروسافت در پست تازه خود مشخص کرده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

مایکروسافت به تازگی اطلاعات بیشتری درباره آفیس 2019 منتشر کرده و اعلام نموده که که اپلیکیشن های این بسته نرم افزاری تنها با ویندوز 10 سازگار خواهد بود. مایکروسافت در پست تازه خود مشخص کرده که اگر به دنبال دستیابی به آخرین ورژن از آفیس هستید اما در عین حال حاضر به خرید اشتراک سرویس آفیس 365 نیستید، باید سیستم خود را به ویندوز 10 به روزرسانی کنید.

این حرکت به وضوح برای آن طراحی شده تا صاحبان کار و تجارت را به پرداخت هزینه برای اشتراک آفیس 365 مجبور کند؛ زیرا نرم افزار مستقل آفیس 2019 تنها روی ویندوز 10 پشتیبانی می شود و نه روی دستگاه های مبتنی بر ویندوز 7 یا ویندوز 8.1. گفتنی است که این موضوع، آفیس پلتفرم مک را تحت تاثیر قرار نمی دهد زیرا این نسخه از آفیس، محصولی جداگانه با زمان بندی متفاوت در انتشار به حساب می آید.

آفیس 2019 که طی نیمه دوم سال 2018 از راه خواهد رسید، مثل همیشه اپلیکیشن های وورد، اکسل، پاورپوینت و آوت لوک را شامل می شود و ورژن سرور Exchange ،Sharepoint و اسکایپ سازمانی را نیز در خود جای می دهد. مایکروسافت قصد دارد اواسط 2018، نسخه های پیش نمایشی از آفیس 2019 منتشر کند که برای سازمان هایی که از ورژن کلاد آفیس 365 استفاده نمی کنند طراحی شده اند.

مایکروسافت علاوه بر این اعلام کرده که به پشتیبانی از از برخی بیلدهای سیستم عامل ویندوز 10 ادامه می دهد تا خللی در روند کاری فعلی سازمان ها و موسسات آموزشی به وجود نیاید. به همین خاطر، بیلد های 1511، 1607، 1703 و 1709 ویندوز 10 برای شش ماه دیگر مورد پشتیبانی قرار می گیرند تا استفاده کنندگان از آن، فرصت کافی برای مهاجرت به ورژن های بعدی را داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • kerimi
    kerimi | ۵ اسفند ۱۳۹۶

    چه شود انحصار آفیس فقط برای مایکروسافت !ظاهرا رد استون سه همین آپدیتیه که فلوئنت دیزاین توشه که اسم رسمیش آپدیت کریترز هست.
    از تغیرات مهم رد استونی که اسفند ماه میاد میشه به تغییر کورتانا اشاره کرد
    کلا به نظرم کسی که ویندوز اورجینالشو از خود سایت مایکروسافت لایسنس دات کام تهیه کرده مشکلی تو دریافت آپدیتا و فلوئنت دیزاین نداره

  • Masoud Z3
    Masoud Z3 | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶

    ایول دمش گرم حالا بقیه مجبور میشن سیستمشون رو آپدیت کنن. ینی چی چسبیدین به ویندوز 7. مثل اینه که وقتی اندروید 8 هست داری اندروید 4.4 استفاده میکنی!! اپدیت شین دیگه! بهونتون هم اینه که کارکردن باهاش سخته! از خوردن آب هم راحت تره. ویندوز 10 عالیه و با بروزرسانی هایی که میشه عالی تر میشه. باشد که ایمان بیاورید

  • A.M.
    A.M. | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶

    حالا آفیس جدید چه چیز جدیدی داره؟

  • A.M.
    A.M. | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶

    یک راه حلی برای نصبش روی ویندوزهای قدیمی تر از ویندوز 10 پیدا میشه.

مطالب پیشنهادی