ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات پیوست؛ پیوست فایل به متن های تلگرام

یکی از کارهایی که به کمک تلگرام نمی توان انجام داد، پیوست فایل به متن است. همانطور هم که می دانید، استفاده از کپشن برای عکس و ویدیوها نیز با محدودیت های خاص خود مواجه ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

یکی از کارهایی که به کمک تلگرام نمی توان انجام داد، پیوست فایل به متن است. همانطور هم که می دانید، استفاده از کپشن برای عکس و ویدیوها نیز با محدودیت های خاص خود مواجه است و نمی توان از این طریق متن های طولانی منتشر ساخت.

اما با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآور، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند و دسترسی به مسائل مختلف را راحت تر می کنند. امروز هم در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم «پیوست» را به شما معرفی کنیم؛ رباتی که دقیقا برای رفع چنین نیازهایی طراحی شده و می توان به کمک آن به متن های طولانی فایل پیوست کرد.

در یک کلام، پیوست از آن دست ربات هایی است که حسابی به درد مدیران کانال ها می خورد. خصوصا آن هایی که در کانال هایشان عادت به انتشار متن های بلند دارند، می توانند با استفاده از این ربات محدودیت های تلگرام را کنار بزنند و با استفاده از تصویر، ویدیو و همچنین صوت، به القای بهتر مفهوم نوشته های خود بپردازند.

خوبی پیوست نیز آن است که کار کردن با آن اصلا سخت نیست. همه مراحل را قدم به قدم پیش می برد و در آموزش نحوه استفاده از ربات، به هیچ وجه کم نمی گذارد. به خاطر همین موضوع، با اولین ورودتان به صفحه پیوست گیج و گنگ نمی شوید و خیلی راحت با خواندن توضیحات، نحوه کار کردن با آن را یاد می گیرید.

علاوه بر این در توضیحات پیوست آمده که می توان با کمک این ربات به یک متن چهارهزار کاراکتری، تا حداکثر ۱.۵ گیگابایت فایل پیوست کرد. انجام این کار به کمک پیوست  نیز اصلا سخت نیست. فقط کافیست متن و فایل مورد نظرتان را آماده داشته باشید.

در این صورت، پیوست به ترتیب متن و فایل مورد نظرتان را از شما درخواست می کند و کافیست به ترتیب آن ها را به دست ربات بسپارید. همچنین می توانید برای پست های خود، از کلیدهای شیشه ای نیز بهره بگیرید و لینک های خود را در آن ها بگذارید. نحوه انجام این کار توسط پیوست نیز به خوبی توضیح داده شده.

فقط لازم است در زمان مناسب برای این کلیدها، همانطور که پیوست توضیح می دهد، یک متن و لینک منحصر به فرد ارائه دهید. اما پس از آن لازم نیست که کار خیلی خاصی انجام دهید. چرا که پیوست همه کارها را از آن پس به دست خود می گیرد و خروجی نهایی را در کسری از ثانیه تحویل تان می دهد.

مراحل کار با پیوست.

در کل پیوست ربات کار راه انداز و خوبی است که در عین سادگی، کارش را درست انجام می دهد. شاید تنها ایرادی که می توان به پیوست گرفت، ضعف آن در شناسایی خطای کاربر باشد. به طوری که اگر در یکی از مراحل کار خطایی صورت گیرد، پیوست قادر به شناسایی آن نخواهد بود و درخواست مورد نظرش را برای تصحیح مجدد، برای کاربر ارسال نمی کند.

اما با تمام این اوصاف پیوست ویژگی های خوبی دارد که نمی توان به راحتی از کنارشان گذشت. خصوصا اگر مدیریت یک کانال یا گروه را به عهده داشته باشید پیوست چیزی است که حسابی به کارتان می آید. همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • developer app
    developer app | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

    @ijnbot
    راجب شعره . هنوز تازه کاره و محتوای کمی داره، بررسی کنین ، اگه خواستین معرفی کنین و پیشنهاد هاتونو برای بهتر شدنش بگین.
    لطفا اگه راجبش پست گذاشتین ، به ایمیل من خبر بدین که مطلب رو بخونم.

    • نیما فرشین
      نیما فرشین | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

      خیلی ممنون دوست عزیز. حتما بررسیش می کنیم.

مطالب پیشنهادی